תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר תככב בסדרת דוקו? "קים קרדשיאן הישראלית"

אושיית הרשת קיבלה מחמאות מאחד מעוקביה שהיא חייבת לקבל סדרה שתחשוף את חייה, והיא השיבה בתגובה: "אני מאמינה שאלוהים מתכנן לי דברים קסומים ונכונים לי"
מערכת ice |  1
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
האם אביבית בר זוהר, מי שכיכבה ב'אח הגדול' ולא הפסיקה לככב במדורי רכילות ובעיקר ברשתות החברתיות תקבל בעתיד הקרוב סדרת דוקו חדשה בה היא תככב ותציג את מאחורי הקלעים לחייה הלא שגרתיים? תשובה שנתנה היום באינסטגרם שלה מותירה מקום למעט ספק.
אחת העוקבות של בר זוהר כתבה לה באינסטגרם שלה שאלה: "חייב סדרת דוקו שלך, איך זה עדיין לא קרה? את קים קרדשיאן הישראלית", על כך השיבה בר זוהר: "לכל דבר יש את הזמן שלו ואני מאמינה שאלוהים מתכנן לי דברים קסומים ונכונים לי בקרוב בעזרת השם".

רק לאחרונה עברה אושיית הרשת מהפכה של ממש, כאשר חשפה באחרונה כי עברה ניתוח לפיסול הפנים, Barbie make over המעניק לפנים צורה של בובת ברבי, הליך בו השקיעה כ-60 אלף אירו לכאורה.
בסרטון בשידור חי שנועד להגיב לרעש שעורר הניתוח שלה ברשתות החברתיות, זעמה בר זוהר ואמרה: "אי אפשר שיהיו 3,000 תגובות זוועה שאומרות 'אוי, הגבות, הגבות', ו-8,000 תגובות שאומרות 'אביבית, תביאי לי את השם של המנתח'. די, זו צביעות לשמה. אתן חייבות להפסיק! מספיק! קנאיות!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אביבית את חכמה ואוהבת את החיים
    מיכל 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נכון שאביבית אוהבת לטפח ולהשקיע בעצמה ולמה לא.חיים פעם אחת ושתעשה מה שבא לה ואגב אביבית, הצליח לך, את נראית ממש יפייפיה.. התשובות שאת עונה למגיבות הקנאיות ממש על רמה ולעניין.תעשי מה שבא לך, איך שבא לך וכמה שבא לך.בהצלחה אשה יקרה עם לב זהב.
    סגור