תרבות ופנאי

האם אפל תבטל סרט שעלה לה 120 מיליון דולר?

חברת אפל נמצאת בבעיה. בהפקה בעלות של 120 מיליון דולר היא צילמה סרט בכיכובו של וויל סמית', אך מאז הוא הספיק להסתבך. החברה מתלבטת באם להוציא את הסרט ומתי
מערכת ice | 
וויל סמית (צילום ויקיפדיה)
אפל נמצאת בבעיה. בתחילת השנה הם סיימו לצלם סרט עם וויל סמית' אשר היה אמור לצאת לאקרנים לקראת סוף שנת 2022 ועל פי הערכות לככב בעונת הפרסים הבאה. סמית' הוא כוכב הסרט "שחרור" (Emancipation) המתקיים בתקופת מלחמת האזרחים. יש לציין כי הסרט צולם לפני התקרית בטקס האוסקר האחרון בחודש מרץ.

כזכור, בטקס האוסקר האחרון, הקומיקאי כריס רוק, מנחה הטקס, צחק על מחלת אשתו של סמית', ג'יידה פינקט סמית', וגרם לשחקן לעלות לבמה ולסטור בפניו לתדהמת כולם. בעקבות תקרית זו השחקן, שזכה בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר מאוחר יותר באותו הערב, הפך לפרסונה נון-גרטה בחוגים השונים ואף הושעה מהטקס עצמו לעשור הקרוב.
 
אפל, אשר השקיעה בהפקת הסרט 120 מיליון דולר נמצאת כרגע בבעיה מכיוון שהסרט החדש עדיין לא יצא. מבחינת החברה נשאלת השאלה אם הסרט יצליח הן אצל הקהל והן אצל המבקרים למרות מצבו של סמית'. גורמים המעורבים בסרט דיברו על המצב ואמרו שהחברה מתלבטת באם לשחרר את הסרט, כמתוכנן, לקראת סוף השנה כדי שגם יהיה זמין לעונת הפרסים או לשחרר אותו רק במהלך שנת 2023 ולוותר על עונת הפרסים. יש לציין שמדובר בהשערה שכן הודעה רשמית מחברת אפל לא שוחררה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה