תרבות ופנאי

זאב נחמה ויהודית רביץ הם הזוכים בפרס מפעל חיים של אקו"ם

הבוקר (רביעי) פרסמה וועדת אקו"ם את שמות הזוכים ונימוקי ההחלטה, על הבחירה ברביץ: "מודל והשראה לזמרות וליוצרות רבות" ועל נחמה נכתב: "שיריו קירבו לבבות"
מערכת ice | 
יהודית רביץ, זאב נחמה (צילום ניר סגל, ויקיפדיה/ לשכת העיתונות הממשלתית)
אקו"ם הכריזה היום (רביעי) על הזוכים במספר קטגוריות בטקס הפרסים השנתי שמתקיים זה השנה ה- 65. בקטגוריית מפעל חיים לנשים זכתה הזמרת יהודית רביץ בנימוקי השופטים נכתב: "בהיותה זמרת מצליחה שגם יוצרת ומפיקה רבים משיריה, רביץ מהווה לאורך השנים מודל והשראה לזמרות וליוצרות רבות". בקטגוריות מפעל חיים לגברים זכה זאב נחמה, סולן להקת "אתניקס", הוועדה נימקה את החלטתה וכתבה: "בכתיבתו נחמה עוסק בנושאים של פיוס וחתירה לשלום, וניתן לומר ששיריו תרמו לקירוב בין שכבות ואוכלוסיות".
בנוסף לכך פרס "הישג השנה" יוענק לראפר איתי זבולון המכונה "טונה", על אלבומו "מזרח פרוע". חברי הוועדה הסבירו כי ההפקה המוזיקלית "יוצרת עולם שנעים אך גם לופת ומטלטל לצלול אליו". תגלית השנה  לפי אקו"ם היא הזמרת נונו, זוכה מפתיע יש לציין בשל סגנונה הפארדוי. כמו כן שיר השנה זכה השיר "הולכת איתך" של הזמרת נרקיס.
 
שר התרבות והספורט חילי טרופר בירך את הזוכים בפרס מפעל חיים, יהודית רביץ וזאב נחמה ומסר: "יהודית רביץ, היא מן היוצרות הבולטות בישראל אשר יצירותיה מלוות שנים ארוכות את הפסקול הישראלי עם קולה הייחודי. זאב נחמה, יוצר גדול שכבש את המצעדים עם עשרות מלהיטיו. יש בי הערכה גדולה על הדרך וההתמדה, ואהבה גדולה למוסיקה שלכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה