תרבות ופנאי

דה וויקנד עוד לא הגיב למותו של אדם במהלך הופעה שלו

אדם נפל מגובה בהופעה של דה וויקנד ולאחר מכן נקבע מותו. הזמר עדיין לא הגיב לתקרית, שנחקרת כתאונה
מערכת ice | 
דה וויקנד (צילום ויקיפדיה)
חברו של הוגו סאנצ'ס בן ה-32 תיאר אותו כ"מלא חיים" ו"מלא אנרגיה". סאנצ'ז איבד את חייו באופן טראגי בנפילה מגובה, בשבוע שעבר במהלך הופעה של הזמר הפופולרי דה וויקנד, בלינקולן פיננסי פילד.
זה קרה קצת לפני השעה 23:00. המשטרה טוענת שסאנצ'ס ישב על מעקה של מדרגות נעות כשאיבד שיווי משקל ונפל מגובה של כ-12 מטר. הוא הובהל לבית החולים תומס ג'פרסון שם נקבע מותו. "הוגו היה אדם מדהים. הוא ישמח לטייל. הוא היה חבר טוב", אמר חברו של הקורבן, ג'מאל רנסום. בשלב זה, הרשויות טוענות כי אין אינדיקציה להריגה, והמקרה הזה נחקר כתאונה.

בוב לאנג, מהיח"צ של מפעילת לינקולן, אמר שהוא מאמין שהתקרית אירעה לאחר שההופעה הסתיימה כשאנשים עזבו. דה וויקנד עדיין לא הגיב לתקרית, בעוד העלה מספר סרטונים מההופעה.
 

סיבוב ההופעות "After Hours til Dawn" מקדם את האלבומים הרביעי והחמישי של דה וויקנד Weeknd, "After Hours" משנת 2020 ו"Dawn FM" של השנה.  הסיבוב היה מיועד במקור לשנת 2020 אך נדחה פעמיים עקב המגיפה. בנוסף, דוג'ה קאט הייתה אמורה להופיע במקור כמופע החימום בצפון אמריקה, אך נאלצה לבטל עקב ניתוח והוחלפה על ידי הדיג'יי הקנדי Kaytranada, Snoh ​​Aalegra ומפיק התקליטים האמריקאי מייק דין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה