תרבות ופנאי
בני הזוג ויוצאי האח הגדול: בפרק חדש בחייהם | כל הפרטים
כוכבי האח הגדול שהיו במרכזו של קשר רומנטי סבוך במהלך השתתפותם בתכנית, הפכו לזוג רשמי כשיצאו מהבית המפורסם במדינה, רושמים כעת - צעד חדש בקריירה המשותפת | כל הפרטים
יוצאי האח הגדול אמילי קופר ועידן גלפר נבחרו לשגרירי רשת ALDO בישראל, ויובילו את קמפיין חורף 2026 של המותג עם מסר בינלאומי של התנסות, פתיחות ויציאה מאזור הנוחות, בהשקעה של כ-200 אלף שקלים.
אמילי קופר ועידן גלפר, מהזוגות המדוברים שיצאו מבית "האח הגדול", נבחרו לנבחרת השגרירים של רשת האופנה ALDO בישראל. השניים יובילו את הקמפיין הראשון לחורף 2026, שצפוי לעלות בהשקעה של כ-200 אלף שקלים, תחת המסר העולמי של המותג: “TRY EVERY THING – נסו הכול”.
הקמפיין מציב במרכזו את רעיון ההתנסות, הפתיחות לחוויות חדשות והאומץ לצאת מאזור הנוחות, ערכים שמזוהים עם המותג ועם הסיפור האישי של הזוג. בפעימה הראשונה נחשף רגע אישי, שבו אמילי קופר מתנסה לראשונה בחייה ברכיבה על אופניים, בליווי, הדרכה ותמיכה של עידן גלפר.
מתוך הצילומים | קרדיט צילום: בן מור
המהלך מבקש להדגיש את הדינמיקה האותנטית בין השניים, ואת החיבור בין אופנה, רגש וחוויות מהחיים עצמם. דרך רגעים יומיומיים בעלי משמעות, הקמפיין שואף לעודד קהלים צעירים ובוגרים לאמץ גישה סקרנית וחופשית, הן באופנה והן בחיים.
הקמפיין צפוי לעלות במהלך חודש ינואר בדיגיטל וברשתות החברתיות, ובהמשך יכלול פעימות נוספות שבהן ייראה הזוג מתנסה בחוויות חדשות, כולן ברוח המסר Try Everything.
לדברי אביבה גבאי, מנהלת ALDO ישראל, הבחירה באמילי קופר ועידן גלפר נולדה מתוך חיבור לערכי המותג, בהם סקרנות, חופש וביטוי עצמי. לדבריה, הקמפיין מבקש להזכיר שאופנה אינה רק מה שנועלים או לובשים, אלא גם הדרך שבה בוחרים לחיות.
עוד ב-
אמילי קופר, עם 118 אלף עוקבים, ועידן גלפר, עם 47 אלף עוקבים, הכירו בבית "האח הגדול" 2025. מאז הפכו לאחד הזוגות המסקרנים ברשתות החברתיות, עם חיבור זוגי, סטייל אישי ונוכחות שמתרגמת אופנה לחוויה יומיומית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



