תרבות ופנאי

"אהבה במרוקו": עוד סרט על גבר צעיר שנדלק על אישה מבוגרת

סרט חדש מככב בראש רשימת התכנים הנצפים ביותר בנטפליקס אשר נקרא "אהבה במרוקו". לורן דרן ("שקרים קטנים גדולים") וליאם המסוורת' (סדרת "משחקי הרעב") מככבים בסרט החדש | ביקורת סרט
אביב עגיב | 
הסרט אהבה במרוקו (צילום נטפליקס)
שני הסרטים שמככבים כרגע בראש רשימת התכנים הנצפים ביותר בנטפליקס עוסקים בסיפור אהבה עם פער גילאים לטובת האישה. אחד מהם, שנקרא "אהבה במרוקו", זוכה לחיזוק משמעותי של שני איי ליסטים הוליוודיים – לורן דרן ("שקרים קטנים גדולים") וליאם המסוורת' (סדרת "משחקי הרעב" והאקס של מיילי סיירוס).
 סביר להניח שלולא הנוכחות של השניים, הסרט לא היה זוכה לתשומת לב מיוחדת ולו בשל העובדה שאין לו שום עניין חדש או מעניין להציע. לורן דרן מגלמת את קת'רין לואו, סופרת מוערכת שזה עתה נפרדה מבעלה ונותרה ללא בית משלה. 
היא שמה פעמיה לריטריט יוקרה במרוקו אך כל רצונה הוא לכתוב ולפרוץ את מחסום הכתיבה. היא אפילו מעדיפה להתאכסן במחסן של המקום ולוותר על החדר המפנק שמציעים לה.  אל הריטריט מגיעים עוד ועוד סופרים מוערכים וביניהם גם לילי קמפ (דיאנה סילברס, "חורשות את הלילה") שהוציאה ספר ביכורים מרשים ובעצמה מעריצה את קת'רין ובן זוגה אוון ברופי (ליאם המסוור'ת), סוחר נדלן שכל רגע רוצה קליטה ובעיקר להתחפף מהריטריט.
 הזוגיות של השניים האלה נמצאת על כרגעי התרנגולת. אין ביניהם כימיה ונראה שהם בישורת האחרונה של מערכת היחסים. לראיה, מרגע שהוא רואה את קת'רין שחיפשה באישון לילה מים לשתות ודרכיהם הצטלבו זה בזו – ברור לכל שזה רק עניין של זמן עד שהם יהיו ביחד. 
 כך, בלי שום הגיון, השניים מבלים לפתע יום שלם במדינה ובשלב מסווים אוון נפרד מלילי לאחר שמגלה שזו בגדה זו. כל זה מוביל אותו ישירות לזרועותיה של קתרין שאולי היא סופרת מוערכת אבל די מרוכזת בעצמה ופולטת 2 אמירות שונות שפוגעות בו. 
שאר העלילה מתרחשת על נופיה המדהימים של מרוקו ועושה רושם שחלק מהדיל של נטפליקס היה לצלם את הסרט במדינה כדי לזכות אותה ביחסי ציבור ובחשיפה. העלילה מאוד שטחית ולא מרגשת או מעניקה עומק למרות המאמץ הניכר שלהם לורן דרן והמסוורת' לתת את המיטב. 
אין קונפליקט מוחשי בין השניים וגם לא נקודת מבט מעניינת לגבי הזוגיות שלהם שמתאפיינת בפער הגילאים ברור לטובת האשה. גם האופציה של לרכז סופרים, טיפוסים די מורכבים במקום אחד יכלה להיות פוטנציאל מעניין לדינמיקה בין כולם אך כל אלה הערת שוליים שכן לא קורה חצי דבר שיכול להציג את הדמויות באור מעניין או מורכב.
נראה שנטפליקס רצתה פשוט לעשות עוד סרט על הז'אנר של פער הגילאים (אחרי שכבר עשתה לפני כחודשיים את "פרשה משפחתית") אך זה כשלעצמו לא סיבה מספיק טובה להפיק סרט שלם.
הנופים של מרוקו משגעים, העלילה שטחית עד צפויה וסביר להניח שלולא השמות של השניים – הסרט בכלל לא היה זוכה לשום תשומת לב. מאכזב עוד יותר לדעת שמי שאמונה על הבימוי היא סוזאנה גרנט שהביאה אלינו את "ארין ברוקוביץ" , "בנעליה" ובאופן כללי יודעת להביא דמויות נשיות מעניינות ומורכבות למרכז הבמה. כנראה שהיא קיבלה מספיק כסף מנטפליקס כדי להיות חתומה על הפרוויקט הזה אך פה, בשונה מהסרטים הקודמים שלה אין שום משמעות או עומק לדמויות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה