תרבות ופנאי

סטטיק נאלץ לבטל הכל: "עקב הבשורות הנוראיות"

בהודעה שכתב באינסטגרם שלו, סטטיק חשף: "אהובים, היום היה אמור לצאת שיר חדש. עקב הבשורות הנוראיות על הנרצחים בשבי ועקב הפיגוע הנוראי השיר נדחה. אעדכן, מאחל למשפחות שלא יידעו עוד צער", והוסיף אימוג'י של דגל ישראל ולב שבור"
מערכת ice |  2
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
אחד הזמרים והיוצרים המצליחים כעת בישראל, הידוע בכינויו סטטיק, אמור היה להוציא היום (ראשון) את הסינגל החדש שלו, אבל האירועים הקשים בלילה עם היוודע דבר רציחתם של שישה חטופים בשבי החמאס, טרפו את הקלפים.
בהודעה שכתב באינסטגרם שלו, סטטיק חשף: "אהובים, היום היה אמור לצאת שיר חדש. עקב הבשורות הנוראיות על הנרצחים בשבי ועקב הפיגוע הנוראי השיר נדחה. אעדכן, מאחל למשפחות שלא יידעו עוד צער", והוסיף אימוג'י של דגל ישראל ולב שבור".

סטטיק הוסיף: "החדשות פשוט קורעות את הלב. יושב מרותק למיטה ובוכה. בוכה על הנרצחים, בוכה על הסיפורים, בוכה שהמדינה שאני כל כך אוהב הגיעה לנקודה הזו. שבה אנחנו נותנים לאנשים להיות מאות ימים בשבי. למות שם, עם חופשי בארצנו? הגיע הזמן לשנות את המציאות או את ההמנון"..
הוא גם חשף: "לא יודע אם בגלל המצב או בגלל הסטרס הכללי, אבל נתפס לי הגב ברמה שאני לא יכול לקום מהמיטה. מישהו שמבין בזה מכיר עיסוי טוב בחיפה שיכול לשחרר את זה? או שאני פשוט אמשיך את חיי בשכיבה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קפה טורקי
    אריה מאיר 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קפה טורקי בטורקיה כאן קפה שחור
    סגור
  • 1.
    כשתוכל תתגייס ואני ישב ויבכה במיטה שהם יטמינו שוב מטעני
    חייל 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יבכה עליך ועל גורלך אל תפקירו אותנו שוב להתפוצץ על הצירים שכבר שיחרנו כדי לעשות קופה או ניקוי נפש
    סגור