תרבות ופנאי

עדן בן זקן בסולחה על הבמה: הסכסוך עם נועה קירל הסתיים כך

הרגע המדובר ביותר של הערב בטדי היה ללא ספק הופעתה המשותפת של בן זקן עם נועה קירל. זו הייתה הפעם הראשונה ששתי הזמרות חלקו במה מאז הסכסוך המתוקשר ביניהן, שנבע מפרויקט משותף שלא יצא לפועל. הקהל התרגש לראות את השתיים מבצעות יחד את הלהיטים "אם אתה גבר" של קירל ו"תאמין לי" של בן זקן
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שרית הפקות)
אצטדיון טדי בירושלים היה עד אמש להופעת ענק היסטורית של הזמרת עדן בן זקן, שסימנה ציון דרך משמעותי בקריירה שלה. עשרות אלפי מעריצים גדשו את האצטדיון, מה שהפך את האירוע למופע הגדול ביותר של בן זקן עד כה. המופע לא רק סימל את עלייתה של בן זקן לליגת העל של הזמרות הישראליות, אלא גם הביא עמו רגעים בלתי נשכחים ומפתיעים.
הרגע המדובר ביותר של הערב היה ללא ספק הופעתה המשותפת של בן זקן עם נועה קירל. זו הייתה הפעם הראשונה ששתי הזמרות חלקו במה מאז הסכסוך המתוקשר ביניהן, שנבע מפרויקט משותף שלא יצא לפועל. הקהל התרגש לראות את השתיים מבצעות יחד את הלהיטים "אם אתה גבר" של קירל ו"תאמין לי" של בן זקן, במה שנראה כסולחה פומבית ומרגשת.

המופע היה גם הזדמנות עבור בן זקן להביע את עמדתה בנושאים אקטואליים. היא הקדישה שיר מיוחד לחטופים בעזה, כשמאחוריה מוקרנות תמונותיהם, ודרשה את השבתם המיידית. רגע מרגש נוסף היה כאשר בן זקן אירחה את עדן גולן, וביחד הן ביצעו את "הוריקן", השיר שהביא את גולן למקום החמישי באירוויזיון.
למרות ההצלחה הגדולה, המופע לא היה נטול מחלוקות. האירוח המתוכנן של הזמרת נגה ארז בוטל בעקבות ביקורת מצד גולשים שטענו כי היא "תומכת BDS". עם זאת, דווח כי השתיים עדיין עובדות על דואט שצפוי לצאת בחודשים הקרובים, מה שמראה את נכונותה של בן זקן להתעלות מעל ביקורת ולשתף פעולה עם אמנים מגוונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה