תרבות ופנאי

דאעש תכננו פיגוע - וכל ההופעות של טיילור סוויפט בוטלו

שני צעירים החשודים שנשבעו אמונים לארגון המדינה האסלאמית ותכננו לבצע פיגוע באחת ההופעות נעצרו. ישראלים רבים תכננו להגיע להופעותיה של הזמרת, שנמצאת כעת באחד מסבבי ההופעות המצליחים בכל הזמנים. למרות שבתחילה המשטרה המקומית ניסתה למנוע את ביטול ההופעות - הוחלט בסופו של דבר לא לקיימן 
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
הופעותיה של הזמרת טיילור סוויפט באוסטריה בוטלו אמש (רביעי) לאחר ששני צעירים החשודים שנשבעו אמונים לדעאש ותכננו לבצע פיגוע באחת ההופעות נעצרו. על פי החשד, מלבד החבורה היו מעורבים במזימה מחבלים נוספים, ולכן הוחלט שלא לקיימן. במעצר נמצאו חומרים כימיים, ונבדק אם הם היו מיועדים להיות חלק מפצצה.
את ההודעה על ביטול הופעותיה של סוויפט, אשר לכל אחת מהן היו אמורים להגיע יותר מ-65 אלף צופים, פרסמה אמש חברת ההפקות Barracuda Music, מארגנת המופעים. במשטרה המקומית הבהירו בתחילה אין כל כוונה לבטל את המופעים, אך לאחר מכן הודיעה הפקת המופע כי כל שלושת המופעים שתוכננו בעיר בוטלו.
ישראלים רבים תכננו להגיע להופעותיה של הזמרת, שנמצאת כעת באחד מסבבי ההופעות המצליחים בכל הזמנים. על פי ההערכה, בסבב בווינה היו אמורים לנכוח לפחות 6,000 ישראלים. המעצרים בוצעו על יחידת "קוברה" המקומית, המקבילה לצוותי החילוץ של ה-FBI. בעקבות הביטול, כספם של רוכשי הכרטיסים יוחזר. "החשודים התמקדו בהופעותיה של סוויפט", נאמר במסיבת עיתונאים שערכה המשטרה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה