תרבות ופנאי

חנן בן ארי בצעד דרמטי: מדוע ביטל את המופע המשותף עם עומר אדם?

הפקת המופע נקסט חוטפת מכה קשה, אחרי שהזמר שאמור להוביל את סדרת המופעים, חנן בן ארי, הודיע להפקה על ביטול השתתפותו. כעת, בהפקה עומלים על מחליף שיצטרף לעומר אדם, טונה, אודיה, משה פרץ, יסמין מועלם ושירי מימון
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
סדרת ההופעות נקסט (NEXT), שאמורה להתקיים בחנוכה הקרוב ולהוות כמתחרה של הפסטיגל, חוטפת מכה קשה אחרי שהאמן המרכזי של סדרת ההופעות, חנן בן ארי, הודיע כי הוא לא ייקח חלק במופעים.
על פי הפרסום הערב (ראשון) ב-"מאקו", במופע, שאמור היה להתקיים בחנוכה שעבר, אך בשל המצב הביטחוני נדחה לחנוכה הקרוב, ישתתפו מספר אמנים מסקרנים במיוחד, כאשר כאמור המופע המרכזי אמור היה להיות של חנן בן ארי, אך זה ביטל את השתתפותו כאמור.
מי שכן ייקחו חלק נכון לעכשיו הם עומר אדם, טונה, יסמין מועלם, שירי מימון, אודיה ומשה פרץ. על פי הדיווח, אחרי הביטול של חנן בן ארי, בהפקת המופע נקסט עובדים כעת במרץ על מציאת מחליף לחנן בן ארי, כאשר הם מעוניינים להנחית זמר לא פחות גדול מבן ארי.
מהפקת המופע נקסט נמסר בתגובה לפרסום של "מאקו" כי: "בשל ביטול המופע בשנה שעברה בעקבות המלחמה הוא יתקיים בחנוכה הקרוב כמתוכנן. בשל כך ועקב אילוצי לו"ז של חנן, הוא לא ייקח בו חלק השנה. בימים אלו ההפקה עובדת על ליהוק הקאסט הסופי במופע המדובר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה