תרבות ופנאי

אדל מכריזה על הפסקה ארוכה: "המיכל שלי ריק"

הזמרת הבריטית אדל הכריזה במסגרת ראיון לעיתון גרמני כי היא מתכננת לקחת הפסקה ארוכה בקריירה: "המיכל שלי ריק אחרי שהייתי בכל סוף שבוע בלאס וגאס. אין לי תוכניות למוזיקה חדשה. אני אפילו לא שרה בבית"
רוני שיינר | 
אדל (צילום יוטיוב/ אדל)
הזמרת והיוצרת הבריטית אדל (36) התראיינה לעיתון גרמני לקראת סבב ההופעות שלה במינכן, שיכלול עשר הופעות, ושיתפה כי היא מתכננת הפסקה ארוכה בקריירה. "המיכל שלי ריק אחרי שהייתי בכל סוף שבוע בלאס וגאס", אמרה והוסיפה: "אין לי תוכניות למוזיקה חדשה, בכלל. אני רוצה הפסקה גדולה. אני אפילו לא שרה בבית".   
אדל חתומה על חוזה רזידנסי בווגאס מאז נובמבר 2022 וצפויה לסיים אותו בנובמבר 2024. על תוכניותיה קדימה, אמרה "נדמה לי שאני רוצה לעשות דברים יצירתיים אחרים בזמן הקרוב". אלבומה האחרון של אדל, "30", יצא לפני כשנתיים וחצי וזכה לפופולריות רבה. גם הופעותיה בווגאס זכו לביקורות חיוביות מאוד, לצד דחייה של כמה מהן בשל מחלה. על פי דיווחים, היא הרוויחה 2 מיליון דולר עבור כל לילה על הבמה בווגאס.
נזכיר, כי גם בשנים 2012 ו-2016 הצהירה אדל על כוונתה לקחת הפסקה. ובתום סיבוב ההופעות הקודם שלה אמרה: "אני לא יודעת אם אי פעם אצא לסיבוב נוסף. אני לא בטוחה שזה הקטע שלי". אך כעבור 6 שנים חזרה עם האלבום "Easy on me".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה