תרבות ופנאי

גל גדות תגיב? הפרטנרית שלה יוצאת נגד ישראל: "לשחרר את פלסטין"

כוכבת "שלגיה",  רייצ'ל זלגר, שתשמש כשחקנית הראשית בסרט של דיסני לצדה של גל גדות, שיתפה בסטורי שלה את הכיתוב: "לשחרר את פלסטין". כיצד תגיב הכוכבת הישראלית?
מערכת ice |  1
גל גדות (צילום יוטיוב/ Netflix)
גל גדות צילמה לאחרונה סצנות השלמה לקראת עליית הסרט החדש של דיסני שצפוי לצאת בשנה הבאה, "שלגייה", שם תככב גדות לצד אחת הכוכבות ההוליוודיות הגדולות כיום - רייצ'ל זלגר, שתשמש כשחקנית הראשית ב"שלגייה", הסרט שיצר לא מעט סערות לאחרונה, כל זאת עוד לפני שעלה בכלל לאקרנים.
אלא שכעת, ממש עם סיום צילומי הסרט, זלגר, שלא היעה את דעתה על המלחמה עד היום, פרסמה מסר על המלחמה, בו הביעה באופן ברור את דעתה נגד ישראל ובעד האויבים הגדולים שלנו, אחרי שפרסמה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה את האמרה: "לשחרר את פלסטין". האם גל גדות תגיב לשיתוף של הפרטנרית שלה נגד ישראל? ימים יגידו.
כזכור, לאחרונה השחקנית ההוליוודית גל גדות חשפה תמונה מהאולפנים בלונדון, מצילומי השלמה של הגרסה החדשה של דיסני ל"שלגיה ושבעת הגמדים", בה היא מגלמת את דמותה של המלכה הרעה (האמא החורגת של שלגיה). גדות הוסיפה לתמונה את הכיתוב "מרגיש טוב לחזור". 
על תפקידה הנוכחי, שליהוקו פורסם בנובמבר 2021, אמרה גדות: "אני מאוד מתרגשת. זו דמות איקונית. אני מתרגשת ליצור דמות של נבל בקול שלי. מחכה מאוד לגלם את 'המלכה הרעה', מראה, מראה שעל הקיר. לא יכולה לחכות". הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע במרץ 2025.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גל גדות בכל צילום באיזה פרמיירה, היא עושה V
    דוד 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בעצמה מקושרת לכל מיני תומכי פלסטין. לא שמתם לב שהיא כבר לא מראה את הפרצוף סמיילי שלה מאז ה-7 באוקטובר???!!!!!! היא מפחדת לקבל בעיטה בחזרה לראש העין
    סגור