תרבות ופנאי

נסרין קדרי מתפרקת: "כאב שמגיע עד העצמות. לב שבור ונפש מרוסקת"

בסדרת סטוריז מרגשים, נסרין קדרי שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" על התחושות הקשות שמלוות אותה ביום הזיכרון. נסרין קדרי: "כאב שמגיע עד העצמות. לב שבור ונפש מרוסקת ששום דבר בעולם כבר לא ירפא. כמה אהובים ואהובות, גיבורים וגיבורות שכבר לא ישובו"
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום טל עבודי)
בסדרת סטוריז ברשת החברתית "אינסטגרם", הזמרת נסרין קדרי שיתפה את עוקביה בתחושותיה הקשות בצל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ונוכח מצבם העגום של 132 החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר
בסטורי הראשון, התייחסה נסרין לסרן במילואים שאול גרינגליק, בן 26 מרעננה, אשר נפל בקרב בצפון רצועת עזה. גרינגליק זכה להכרה בשל כישרונו המיוחד, אותו חשף בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון".
נסרין פרסמה סרטון מרגש בו שאול גרינגליק ז"ל תועד שר את שירה "אהובי" וכתבה: "שאולי גרינגליק הי"ד, גיבור ישראל. אני לא תופסת שאתה לא כאן. הלב נשבר. אי אפשר לחיות עם הכאב הענק הזה יותר".

(צילום: nasrinkadry@)
 
 הזמרת המצליחה פרסמה קטע מתוך הופעתה המרגשת שהתקיימה אתמול בערב (ראשון) שבמהלכה ביצעה את השיר של חנן בן ארי "שבורי לב". לצד שיתוף הסרטון, נסרין שיתפה את עוקביה ברשת החברתית על התחושות הקשות שמלוות אותה ביום המורכב הזה: "כאב שמגיע עד העצמות. לב שבור ונפש מרוסקת ששום דבר בעולם כבר לא ירפא. כמה אהובים ואהובות, גיבורים וגיבורות שכבר לא ישובו. יהי זכרם ברוך". 

(צילום: nasrinkadry@)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה