תרבות ופנאי

נסרין קדרי חוטפת מכה איומה: מדוע השיר שלה נמחק מיוטיוב?

אמנם הקאבר של נסרין קדרי ללהיט הערבי "Tamally Maa" (תמיד איתך) הועלה כבר לפני כשנה, אך לאחרונה מנהלי הזמרת קיבלו הודעה כי הוא הוסר מיוטיוב בעקבות בעיות של זכויות יוצרים. האם זו הסיבה האמיתית או שמא מדובר בתירוץ?
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אינסטגרם/ נסרין קדרי)
לפני כשנה נסרין קדרי העלתה קאבר לאחד הלהיטים הגדולים בעולם הערבי "Tamally Maa" (תמיד איתך), אך הוא הוסר מיוטיוב. לפי הודעה שקיבלו מקורבים לזמרת, המהלך נגרם בעקבות בעיות בזכויות היוצרים, אלא שמיד עלה החשש כי מדובר במהלך אנטי-ישראלי.
השיר נכתב הולחן על ידי אחמד עלי מוסא ושרף תג, והוא יצא במקור בשנת 2000. עם הזמן זכה לביצועים מחודשים על ידי זמרים רבים בישראל, ביניהם אורנה ומשץ דץ וצחי הלוי. המהלך שלה הסרת גרסתה של קדרי העלה סימני שאלה רבים מאחר והוא עלה לפני זמן רב, ולא סביר כי רק כעת הבחינו בו יוצרי השיר. מכאן שעלתה המחשבה שהסיבה האמיתית היא מלחמת חרבות ברזל והעובדה כי מדובר בזמרת מישראל.
 
נזכיר כי לאחרונה הזמרת הייתה אמורה להופיע במסיבה לרגל חג הפורים בהשתתפות אלפי אנשים, אלא שההופעה התבטלה ברגע האחרון.על פי הדיווח, הפקת המופע עשתה "סולד אאוט" ומכרה למעשה את כל הכרטיסים שהוקצו למופע, אלפים במספר, אך היא הפרה את תנאי החוזה שנחתם בין הצדדים מאחר וקדרי לא קיבלה את התשלום בזמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה