תרבות ופנאי

מכה קשה לטסים מישראל: זו העיר שתדרוש מס של מאות שקלים

ברצלונה הודיעה כי היא תייקר את מס התיירות, מה שאומר שהתיירים יאלצו לשלם מחיר גבוה יותר עבור כל לילה. מי שישן במלון 5 כוכבים ייאלץ לשלם תוספת של 6.75 אירו בלילה, עבור מלון 4 כוכבים, תשלמו תוספת של 5.20 אירו ללילה, ומה עם דירות Airbnb?
מערכת ice | 
טיסות (צילום shutterstock, freepik)
מתכננים לטוס בקרוב לספרד? ברצלונה הודיעה על בשורה קשה במיוחד עבורכם (או עבור הכיס שלכם). החל מה-1 באפריל, מס התיירות בעיר יעלה ואתם תאלצו לשלם הרבה יותר עבור כל לילה בעיר. אז מה הנזק המדובר?
ראשית חשוב לציין – לא מדובר במס חדש. מס תיירות הוא דבר די נפוץ בערים מתויירות ברחבי העולם, והוא קיים בפועל כמעט בכל אירופאית. מטרתו היא לצמצמם את היקף התיירות מאחר והערים "סובלות" מגלי תיירים גדולים במיוחד, אשר לעיתים מקשים על חיי היום-יום של התושבים המקומיים. עם זאת, ברצלונה הודיעה כי היא מייקרת את המס.
כל מי שישן במלון 5 כוכבים ייאלץ לשלם תוספת של 6.75 אירו בלילה (47.25 אירו לשבוע). עבור מלון 4 כוכבים, תשלמו תוספת של 5.20 אירו ללילה (כ-36 אירו לשבוע). בדירת  Airbnb תאלצו לשלם כ-5.50 עבור לילה (38.5 אירו לשבוע). נזכיר כי בתקופה האחרונה חברות תעופה רבות חוזרות להפעיל את טיסותיהן מתל אביב למגוון יעדים בחו"ל, וזאת לאחר שהן ביטלו את הגעתן לארץ על רקע מלחמת חרבות ברזל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה