תרבות ופנאי

המחווה המרגשת של אברהם טל לחטופים בעזה

אמש, במהלך הופעה של אברהם טל, הזמר הקדיש שיר והעביר מסר לחטופים הנמצאים עדיין בשבי החמאס בעזה. אף עין בקהל לא נותרה יבשה  
רוני שיינר | 
אברהם טל קמפיין (צילום מיכה לובטון)
הזמר אברהם טל הופיע אמש, לראשונה מאז תחילת המלחמה, בהופעה פתוחה לקהל הרחב. טל ניצל את ההזדמנות בכדי להעלות את המודעות ולדבר על החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה.
השיר שבחר להקדיש לחטופים היה "הימים עוברים". טל פנה לקהל, תוך שהוא מתייחס ליום החגיגי שחל אתמול, יום האהבה הבינלאומי: "אני רוצה להקדיש את השיר לכל מי שלא חוגג עם האהוב והאהובה שלו. את כל השמחה שיש פה ביום האהבה אני שולח דרומה, למקום שבו הם יושבים באיזו מנהרה בלי האהובים שלהם, ולכל מי שנשאר לבד בעולם הזה ומחכה לאהוב שלו על לגלגול הבא".

טל המשיך ואמר: "אנחנו שולחים לכם אהבה כמה שאפשר, מהמקום הפשוט והקטן שלנו. אין לנו הרבה מה לעשות חוץ מלשיר ולהתכוונן. את זה אנחנו שולחים לכם לריפוי, לרפואה ולחזרה הביתה של כל החטופים. שיתאחדו עם האהוב שלהם. אמן". 
בחודשים האחרונים, מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, טל מופיע בפני מפונים, פצועים ולוחמים. בדצמבר האחרון הוא הגיע להלווייתו של עמרי בן שחר ז"ל, שנפל בקרב ברצועה. טל הגיע בעקבות פניה של בת זוגו של עמרי ז"ל, שסיפרה כי טרם נהרג, ביקש  שבלוויה שלו ינוגן השיר "פסטיבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה