קריפטו

רוסיה תאשר ב-2024 תקנות קריפטו חדשות: הסיבות נחשפות

יו"ר הועדה הממלכתית לשוק הפיננסי ברוסיה אנטולי אקסאקוב חשף את התוכניות להכשרת עסקאות חוצות גבולות עם מטבעות קריפטוגרפיים עד המחצית השנייה של 2024 בשאיפה למנף את בורסת סט. פטרסבורג
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו הרוסית (צילום shutterstock)
יו"ר הועדה הממלכתית לשוק הפיננסי ברוסיה אנטולי אקסאקוב חשף את התוכניות להכשרת עסקאות חוצות גבולות עם מטבעות קריפטוגרפיים עד המחצית השנייה של 2024 בשאיפה למנף את בורסת סט. פטרסבורג. בנוסף לכך חשף אקאסקוב את הכוונה לנסות ולהשתמש במטבע דיגיטלי בין המדינות המשתמשות בו בשנים 2025-26.
אקסאקוב בעצם אישר את החשיבות של שימוש במטבעות קריפטוגרפיים לתשלומים בינלאומיים והוסיף המאמצים להעביר את החקיקה בקריאה הראשונה של מרץ ובקריאה השנייה של אפריל. גם ממשלת רוסיה מתכננת להעביר את תקנות הקריפטו ב-2024.
כזכור, בהתחלה תוכנן כי חקיקת הקריפטו תיעשה בחודש נובמבר 2023 אולם התעכב בגלל מכשולים בתיאום בין מוסדות מפתח, לרבות הממשלה, משרד האוצר, משרד הכלכלה, הבנק המרכזי ורשויות אכיפת החוק, אקסאקוב מצפה לפתרון במהלך פגישות ינואר, המדגיש את הדחיפות בשל הגודל המשמעותי של שוק המטבעות הקריפטוגרפיים הרוסי.
בתגובה לשאלות על היקף הרגולציה, אישר אקסאקוב את התוכניות להסדיר את הכרייה,  מחזור מטבעות קריפטוגרפיים, תשלומים חוצי גבולות ומיסוי.  יש לציין כי ההצעה כוללת הכנסת עונשים על שימוש בלתי חוקי במטבעות קריפטוגרפיים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה