קריפטו

ענקית הקריפטו בצרות: זו ההחלטה של הבנק הגדול באוסטרליה

מנהל שירות הלקוחות והטכנולוגיה של Westpac, סקוט קולרי, אמר שחסימת הבורסה יכולה לחסוך מיליונים שאבדו בהונאות: "לבורסות דיגיטליות יש תפקיד לגיטימי במערכת האקולוגית הפיננסית. אבל מאז עליית המטבעות הדיגיטליים, שמנו לב שעבריינים משתמשים יותר ויותר בבורסות בחו"ל"
מערכת ice | 
ביננס (צילום pixabay)
הבנק Westpac אסר על לקוחות להעביר כספים לבורסת המטבעות הקריפטו הגדולה בעולם Binance, בצעד שמטרתו לצמצם הפסדים מהונאות. הבנק הגדול באוסטרליה הודיע היום (חמישי) כי הוא חוסם מספר בורסות מטבעות קריפטוגרפיים כחלק מניסוי, לאחר שהנתונים שלו הראו שהונאות השקעות היוו כמחצית מכלל הפסדי ההונאות ושליש מכל תשלומי ההונאה הועברו ישירות לארנקי מטבעות דיגיטליים.
מנהל שירות הלקוחות והטכנולוגיה של Westpac, סקוט קולרי, אמר שהמהלך יכול לחסוך מיליונים שאבדו בהונאות: "לבורסות דיגיטליות יש תפקיד לגיטימי במערכת האקולוגית הפיננסית. אבל מאז עליית המטבעות הדיגיטליים, שמנו לב שעבריינים משתמשים יותר ויותר בבורסות בחו"ל".
"לעיתים קרובות, הלקוחות שלנו מגלים שהם הונאו רק לאחר שהכסף עזב את המדינה, מה שמקשה מאוד על המעקב אחריו". החסימה על הבורסות תתבצע כניסוי מדורג בשבועות הקרובים, כך נמסר מהבנק.
Binance הודיעה אחרי ההודעה זו כי היא אינה יכולה לקבל תשלומי PayID בדולרים אוסטרליים "בשל החלטה שהתקבלה על ידי ספק התשלומים של הצד השלישי שלנו". החברה מסרה: "אנחנו עובדים קשה כדי למצוא ספק חלופי שימשיך להציע הפקדות ומשיכות AUD למשתמשים שלנו".
המהלך מגיע חודש לאחר שרשות ניירות ערך והשקעות האוסטרלית (Asic) ביטלה את רישיון השירותים הפיננסיים האוסטרליים של Binance למכירת נגזרות קריפטו. הרגולטור מצא כי Binance סיווגה באופן שגוי מאות לקוחות קמעונאיים כמשקיעים סיטונאיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה