קריפטו

בורסת הקריפטו Bybit פותחת מטה עולמי בדובאי

במהלך החורף האחרון, Bybit, בדומה לחברות אחרות במגזר, נאלצה להתמודד עם פיטורים, כולל איסור סחר בנגזרים בברזיל וקנסות בקנדה
מערכת ice | 
דובאי, איחוד האמירויות (צילום unsplash)
בורסת הקריפטו Bybit פתחה את המטה העולמי שלה בדובאי, כך הודיעה החברה ביום שני. ההכרזה מגיעה כמעט שנה לאחר שחשפה תוכניות להתבסס באמירות בהתבסס על אישור עקרוני להעביר את המטה העולמי שלה לדובאי.
"כאחד ממרכזי הנכסים הדיגיטליים המתקדמים ביותר במזרח התיכון ובעולם, דובאי ממוקמת בצורה אופטימלית כדי ללכוד את ההזדמנויות במגזר", אמר בן ז'ואו, מנכ"ל ומייסד שותף של Bybit.
במהלך החורף האחרון, Bybit, כמו כמה חברות אחרות במגזר, נאלצה להתמודד עם פיטורים, כולל איסור סחר בנגזרים בברזיל וקנסות בקנדה.
דובאי מהווה מרכז קריפטו שאפתן באזור. קרנות הון באזור הרחב יותר, איחוד האמירויות הערביות הגדולות, משקיעות בקריפטו, ומספר רב של קרנות כבר שוכנות בדובאי. החברות מקווות ש-VARA יהיה ידידותי יותר עבורן מאשר תחומי שיפוט אחרים שבהם הרישוי יכול להיות איטי. אחרי הכול, העיר היא מרכז עולמי לתיירות עסקית. לעתים קרובות היא זוכה לשבחים על שיעור המס הנמוך שלה, מיקומה ליד מוקדי כישרונות כמו הודו ופקיסטן והקלות בהשגת ויזות לצוות.
דובאי מרימה הפקה כדי לקבל את פני תעשיית הקריפטו. היא הצהירה על כוונותיה להפוך לכלכלה מטא-ורסית מובילה וליצור 40,000 מקומות עבודה וירטואליים. במקביל, איחוד האמירויות פועלת לרדת מהרשימה האפורה של כלב השמירה הפיננסי בפריז – ה-FATF. למרות שהיא מחזקת את משטר האנטי-הלבנת הון שלה, היא נמצאת תחת פיקוח מוגבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה