קריפטו

בשורה קשה למשקיעי הקריפטו בבריטניה: זו ההחלטה הדרמטית של הממשלה

"הממשלה מציגה שינויים בטפסי החזרי מס להערכה עצמית, המחייבים דיווח נפרד בגין נכסי קריפטו", שיוצגו לראשונה בשנת המס שתסתיים באפריל 2025, כך נאמר במסמך שפורסם טעם משרד האוצר הבריטי היום
מערכת ice | 
בריטניה במהלך נוקשה נגד הקריפטו (צילום freepik, unsplash)
משלמי המסים בבריטניה יצטרכו לדווח בנפרד על נכסי קריפטו בטפסי המס שלהם, בצעד שצפוי לגייס כ-10 מיליון פאונד בריטיים נוספים בשנה עבור הקופה הציבורית. על המהלך הכריז שר האוצר הבריטי, ג'רמי האנט, בדיון על התקציב השנתי שהתקיים היום (רביעי).
"הממשלה מציגה שינויים בטפסי החזרי מס להערכה עצמית, המחייבים דיווח נפרד בגין נכסי קריפטו", שיוצגו לראשונה בשנת המס שתסתיים באפריל 2025, כך נאמר במסמך שפורסם טעם משרד האוצר הבריטי היום. על פי המסמך, השינוי יחול על טפסים למס רווחי הון, שישולם כאשר הישקעות נמכרות ברווח. הממשלה גם אמרה כי היא תפעל על מנת "למקסם את הפוטנציאל" של המטא-וורס, תוך ניהול סיכונים שליליים לפרטיות, אבטחה ונזקים.
אחרי שבוע שעבר קשה ביותר בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים, יום ראשון שהמשיך את אותה המגמה ולאחר מכן יומיים של טירוף חושים מוחלט, עם עליות שהזכירו את תחילת עידן הקריפטו, היממה האחרונה די איזנה את כל הבלאגן, עם ירידות בלתי נמנעות של כלל האסימונים הגדולים. הביטקוין, המטבע הגדול ביותר של שוק הקריפטו, לא הצליח לשמר את הזינוק הפסיכי שלו, כאשר בשלב מסוים חצה את רף ה-25 אלף דולר ליחידה ומחירו כעת עומד על 24,806.9 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה