קריפטו

הקריפטו היומי: היום הטוב ביותר של השוק מזה תקופה

אחרי שבוע שעבר קשה מאוד בשוק מטבעות הקריפטו ופתיחת השבוע הנוכחי שהמשיכה את אותה המגמה העגומה, היום באה התפנית, כאשר כלל המטבעות הגדולים רשמו עליות ולחקן מרשימות ביותר
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
שוק מטבעות הקריפטו רשם היום (שני) ביצועים שניתן להגדיר אותם כלא פחות ממטורפים, המיוחד כאשר מסתכלים על השבוע הקודם, שהיה קשה מאוד למשקיעים וגם על פתיחת השבוע אמש, שלא בישרה טובות. ביממה האחרונה כאמור זה נראה אחרת, כאשר כלל המטבעות הגדולים רשמו עליות לא מבוטלות. 

הביטקוין, המטבע הגדול ביותר של שוק הקריפטו, הוא גם המנצח הגדול של היום הזה, עם עליה מרשימה ביותר של 8.59% ומחירו כעת עומד על 22,143.4 דולר ליחידה. המטבע השני של השוק, האתר'יום נמצא ממש לא הרחק מאחור עם עליה של 8.51%, מה שמעמיד את מחירו על 1,582.42 דולר ליחידה, עם שווק שוק של 193.85 מיליארד דולר. את העליה השלישית בטבעה היום, רושם הקרדאנו עם 8.09%, מה שאולי שם מאחוריו את התקופה האחרונה המאכזב, לאחר שבפתיחת השנה הוא היה ה"סוס השחור" של השוק.
גם מטבע הקריפטו השלישי בגודלו - הביננס קוין, רשם עליה מכובדת מאוד של  7.7%  ועלותו כעת הינה 296.29 דולר ליחידה. מטבע הדוג'קוין, המזוהה עם אילון מאסק, גם הוא עם עליה יפה של 4.21%. המטבע שאכזב ביממה הזו באופן יחסי לשאר המטבעות, הוא הריפל, שרשם עליה זניחה של 0.36% בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה