קריפטו

16 מיליון דולר: הונאת קריפטו רחבת ממדים באירופה

הכנופיה החשודה ביצעה את ההונאה מתוך מוקד טלפוני בטירנה, בירת אלבניה. הנפגעים התבקשו ליצור חשבון ולהעביר סכום ראשוני, שהראה רווח כספי מיידי. לאחר מכן, פנו אליהם העבריינים שהתחזו לברוקרים "שהציעו השקעות מועילות במטבעות קריפטוגרפיים עם אפס סיכון"
מערכת ice |  1
פריצות קריפטו (צילום shutterstock)
רשויות אכיפת החוק באיטליה ובאלבניה, חשפו הונאה של השקעות במטבעות קריפטוגרפיים שהניבו 15 מיליון יורו (16 מיליון דולר). נכסים בשווי 3 מיליון יורו נתפסו במהלך הפעולה על ידי צוות חקירה משותף, כך דיווחה Eurojust, הסוכנות חוצת הגבולות של האיחוד האירופי למלחמה בפשע מאורגן, ב-19 בדצמבר. יותר מ-160 מכשירים אלקטרוניים נתפסו גם הם, כולל מחשבים, שרתים דיגיטליים, מכשירי וידאו וטלפונים סלולריים.
הכנופיה החשודה ביצעה את ההונאה מתוך מוקד טלפוני בטירנה, בירת אלבניה. הנפגעים התבקשו ליצור חשבון ולהעביר סכום ראשוני, שהראה רווח כספי מיידי. לאחר מכן, פנו אליהם העבריינים שהתחזו לברוקרים "שהציעו השקעות מועילות במטבעות קריפטוגרפיים עם אפס סיכון".
בהמשך עודדו הקורבנות לבצע השקעות גדולות בהרבה, בחלק מהמקרים את כל ההון הכלכלי שלהם. לאחר ביצוע ההפקדות הגדולות יותר, שונו פרטי החשבון והקורבנות ננעלו בחוץ. הונאות השקעות הקריפטו, התגלו כפופולריות בקרב פושעים, מכיוון שהן מכוונות לקורבנות המבקשים להשיג רווחים כספיים ניכרים לטווח קצר, למרות הירידה של השוק השנה. זה נפרד מהשימוש במטבעות קריפטוגרפיים, עם חוסר העקיבות הנתפס שלו, כדי להסתיר את רווחי הפשע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה הזמן לברוח משוק הקריפטו למי שעוד לא עשה את זה... ראו
    שי 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הזמן לברוח משוק הקריפטו למי שעוד לא עשה את זה... ראו אוזהרתם. https://www.youtube.com/watch?v=kyKcd850QEQ
    סגור