קריפטו

מהפכה: זה הבנק הענק שיאפשר לכם לנהל קריפטו מהמערכת המסורתית שלו

הבנק השווייצרי החל להציע ללקוחותיו שירותי כוללים מסחר ואחסון מאובטח עבור מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ואתריום; ניהול הנכסים הקריפטוגרפיים יבוצע מאותו ממשק כמו פעולות מסורתיות כמו העברת כספים והגדלת מסגרת אשראי
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
בנק ציריך (ZKB), הבנק הרביעי בגודלו בשווייץ, השיק שירותי ברוקראז' חדשים למטבעות דיגיטליים בשיתוף פעולה עם חברת Crypto Finance AG השוויצרית, המתמחה בתחום המטבעות הדיגיטליים ומוחזקת על ידי קבוצת Deutsche Börse הגרמנית.
הבנק מציע כעת ללקוחותיו שירותי מסחר ואחסון עבור מטבעות דיגיטליים, כולל ביטקוין ואתריום. השירותים החדשים זמינים דרך הפלטפורמות הדיגיטליות של הבנק לדפדפן ולמובייל. ההחזקות הקריפטוגרפיות יוצגו בתיק הלקוח, מה שיאפשר ללקוחות לנהל את כלל הנכסים הפיננסיים שלהם באותו ממשק ובדומה לשירותי הבנקאות המסורתיים.
שירותי הברוקראז' של הבנק זמינים ללקוחות פרטיים ולמוסדות פיננסיים מצד ג'. ZKB ישתף פעולה עם בנק תורגה (Thurgauer Kantonalbank) השוויצרי, שיציע ללקוחותיו להצטרף לשירותי הקריפטו של ZKB. לדברי אלכסנדרה סקריבה, ראש תחום לקוחות מוסדיים ב-ZKB, שירותי המסחר והאחסון החדשים מספקים רמת אבטחה גבוהה. החברה תטפל באחסון המאובטח של המפתחות הפרטיים של הלקוחות, כך שאין צורך בארנק אישי או בניהול עצמאי של המפתחות הפרטיים.

המהלך של ZKB מצטרף למגמה של התרחבות תחום המטבעות הדיגיטליים בשווייץ. בנקים שוויצריים נוספים כמו בנק צוגר (Zuger Kantonalbank), בנק סנט גלן (St. Galler Kantonalbank), ובנק לוצרן (Luzerner Kantonalbank) כבר מציעים שירותים דומים.
מערב אירופה מובילה באימוץ מטבעות דיגיטליים, עם בין 1.2 מיליון ל-1.5 מיליון סוחרים יומיים. גרמניה וצרפת מובילות את הפעילות בתחום; אוסטריה חוותה את הצמיחה השנתית הגדולה ביותר, עם עלייה של 70% במספר המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה