קריפטו

"נשיא הקריפטו" מכה שוב: "ארה"ב תהיה בירת הקריפטו של כדור הארץ"

דונלד טראמפ ממתג מחדש את פלטפורמת הקריפטו שלו בשם " World Liberty Financial" ומבטיח לעוקביו ב-X: "ארצות הברית תהיה בירת הקריפטו של כדור הארץ"
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ והביטקוין (צילום shutterstock)
נשיא ארצות הברית לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, הודיע על מיתוג מחדש של פלטפורמת הקריפטו שלו מ-"The DeFiant Ones" ל-"World Liberty Financial."
בוידיאו שפירסם למעל תשעים מיליון עוקביו ב-X, הציג טראמפ תוכניות להפוך את ארצות הברית למובילה עולמית בתחום המטבעות הדיגיטליים. "אני מציג את תוכניתי להבטיח שארצות הברית תהיה בירת הקריפטו של כדור הארץ. הם רוצים לחנוק אתכם. הם רוצים לסלק אתכם מהעסקים. אנחנו לא נניח לזה לקרות", אמר טראמפ בקולו.
בניו של טראמפ, דונלד טראמפ ג'וניור ואריק טראמפ, מקדמים באופן פעיל את המיזם החדש. ערוץ הטלגרם של הפלטפורמה כבר צבר מעל ל-52 אלף מנויים וממשיך לגדול.

על פי אתר האינטרנט שלה, פלטפורמת World Liberty Financial תהיה ממשק צד קדמי ל-DeFi שיספק גישה ל"כלים הטובים ביותר בתחום הפיננסים המבוזרים להשקעות קריפטו מאובטחות וברווח גבוה". מטה-דאטה באתר מדגיש כי הפלטפורמה היא "פלטפורמת DeFi הקריפטו היחידה הנתמכת על ידי דונלד ג'. טראמפ".
הפלטפורמה היא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של טראמפ, שהשיק גם סדרת NFT נוספת, בעקבות הצלחת האוספים הקודמים שלו שהכניסו לו, על פי דיווחים, מיליוני דולרים. רוכשי הכרטיסים במחיר של $24,750 יקבלו גם נעלי ספורט עם מותג טראמפ, קוקטיילים ואפילו ארוחת ערב במועדון הגולף טראמפ נשיונל בג'ופיטר, פלורידה.
יוזמות הקריפטו אמנם אינן חלק מקמפיין הבחירות של טראמפ, אך מתואמות עם המותג הפוליטי שלו כ"נשיא הקריפטו" ומשקפות את האסטרטגיה של המועמד לנשיאות למשוך מצביעים ומשקיעים המתמקדים בתחום הקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה