קריפטו

שווי של 2 טריליון דולר: שוק הקריפטו רושם שיא חדש

שוק מטבעות הקריפטו, נמצא באחת התקופות הטובות ביותר מאז הקמתו כאשר מרבית המטבעות רשמו עליות שערים מרשימות כשמעל כולם נמצא הביטקוין, שמחירו רק ממשיך לטפס כלפי מעלה. כל אלו הביאו להישג חסר תקדים כששווי השוק כולו חצה את סף ה-2 טריליון דולר
מערכת ice |  1
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
שוק מטבעות הקריפטו, נמצא בתקופה מעולה במהלכה השוק בכלל והביטקוין בפרט רשמו הגיעו לשיאים חדשים. מחירו של הביטקוין, המטבע החזק ביותר בשוק, ממשיך לטפס כשהיום (חמישי), הוא חצה את סף ה-52,000 דולר. בנוסף הוא עשה היסטוריה כששווי השוק שלו הגיע ליותר מטריליון דולר.
גם שווי של שוק הקריפטו רשם שיא חדש כששווי השוק כולו עומד נכון לעכשיו על יותר מ-2 טריליון דולר. מה שאפשר למצב החדש להתרחש הינה העלייה הרוחבית בקרב מרבית המטבעות בשוק. 
כמו כן, העליות הללו מתרחשות כאשר ברקע ישנם דיווחים על זרימת השקעות לקרנות המחקות של הביטקוין בוול סטריט. בשבוע שעבר נכנסו לקרנות המחקות של הביטקוין בוול סטריט (שהושקו לפני קצת יותר מחודש) השקעות בסכום של 1.1 מיליארד דולר ומאז השקתן לפני חודש נכנס סכום של 2.8 מיליארד דולר.
המצב המעודד בשוק מהווה צעד נוסף בשיפור מעמדו של שוק הקריפטו והמסחר בו. כל אלו גם הובילו לכניסתם של משקיעים רבים לשוק הקריפטו, מה שעלול להביא לעליות נוספות בשווי השוק הכללי בכלל ובמחירי המטבעות בפרט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא תקדים,ולא שיא היסטורי!!! היה 3 טרליון (ל"ת)
    G 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור