תוכן שיווקי

הכר את שיטות השיווק שעדיין עובדות בדפוס

יכול להיות שאתם עומדים לערוך אירוע עסקי, תערוכה עסקית או כל סוג אירוע אחר, אך דבר אחד בטוח – ישנן שיטות שיווק שעדיין עובדות בדפוס ועשויים להיות בדיוק מה שאתם צריכים. אם כך, בשנת 2020, אילו שיטות שיווק בדפוס עדיין רלוונטיות?

תוכן מקודם |
בית דפוס (צילום depositphotos)
מישהו מסוגל לדמיין כנס עסקי ללא ברושורים? או אולי אירוע עסקי ללא רול אפ? אין ספק, אלו מצרכים חשובים בכל כנס או אירוע עסקי, לא משנה מה אתם משווקים או מוכרים. אם כך, בשנת 2020 עדיין ישנן שיטות שיווק שונות שלא רק שעובדות, אלא מסתברות כאפקטיביות ביותר. לדוגמה, אם אתם הולכים ליריד דירות (ירידים בהם קבלנים מציעים את דירותיהם הנבנות), אתם תמיד תרצו לצאת מאותו היריד עם חומר מודפס בידיכם.
אנשים אוהבים להישאר עם חומרים פיזיים בידיהם
אין ספק, גם בעידן כל כך טכנולוגי ודיגיטלי, אנשים עדיין מעדיפים להחזיק בידיהם חומרים פיזיים שונים. בכדי לאתר בית דפוס מומלץ לפרויקטים מסוגים שונים, כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר פרינטפיקס – פורטל בתי הדפוס של ישראל.
שימו לב שבמקרים בהם אתם מעוניינים לאתר בית דפוס עבור עבודה מאוד ספציפית, יהיה עליכם להגדיר באתר פרינטפיקס את מבוקשכם. כיצד עושים זאת? מאוד פשוט, אתם משאירים את הפרטים שלכם ואת מהות הפרויקט אותו אתם רוצים להדפיס. אילו פרטים? בסיסיים ביותר וללא חדירה לפרטיותכם.  
ומה קורה לאחר שמשאירים את פרטי העבודה המבוקשת?
לאחר עיבוד קל ומהיר, מערכת אתר פרינטפיקס תשדך לכם עד 3 הצעות מחיר מבתי דפוס מקצועיים ומומלצים לסוג הפרויקט אותם אתם רוצים להדפיס. חשוב לזכור כי ישנם מספיק מקרים בהם יהיה צורך להדפיס חומרים פיזיים שונים, מעבר למה שציינו כאן למעלה.
מתי עוד יהיה חשוב להדפיס חומרים עבור שיווק ופרסום?
בואו נדבר למשל על מדבקות למכוניות החברה, מדבקות ממותגות לקירות ועוד שירותי דפוס נוספים. נתקלתם אי פעם בחנות המציעה את מרכולתה, אך לא מציינת כבר בפתח החנות מבצעים כאלו ואחרים או את סוג החנות שהיא? אין ספק, מדבקות מיתוג הן מה שכל בית עסק חייב ב-2020, במיוחד בתקופה כל כך רוויה תחרותיות בכל תחום, ענף ונישה.
מיתוג חנויות בעזרת בתי דפוס מובילים ומומלצים
מעוניינים למתג את החנות? תוכלו לעשות זאת באמצעות בתי דפוס שמוצאים דרך פרינטפיקס – פורטל מקצועי לבתי דפוס. הפורטל מאגד עבורכם המון מידע חשוב, אך לא פחות חשוב מכך, הפורטל גם ממליץ לכם על בתי דפוס עם המלצות וביקורות איכותיות בלבד.
בין אם אתם מעוניינים למתג את חלון הראווה, את הרצפה או את התקרה, תוכלו למצוא את בית הדפוס הנכון דרך הפורטל. אתם רק צריכים להשאיר את הפרטים שלכם. את הצעות המחיר שלכם תקבלו תוך מספר דקות (עד 3 הצעות מחיר וללא ספאם).
ממתגים את בית העסק עם בית דפוס מומלץ
אגב, אם כבר דיברנו על מדבקות רצפה לבית העסק, כדאי לדעת שזו טכניקת שיווק מנצחת שמקומות כמו הולמס פלייס משתמשים בהן כבר שנים. ניתן להדפיס מדבקות מאוד עבות ובאיכויות מאוד גבוהות, ככה שיהיה אפשרי לדרוך עליהן מבלי לגרום לשחיקתן ולבלאי מואץ.
מעוניינים בייעוץ? תוכלו ליצור קשר עם בתי דפוס, שאותם תמצאו דרך פורטל פרינטפיקס – הדרך לאתר בית דפוס לסוג העבודה המדויקת שלכם. לאחר יצירת קשר עם בית הדפוס, תוכלו גם להתעניין בסוגי החומרים בהם משתמשים עבור הדפסת רול אפ, מדבקות למכוניות, מדבקו ממותגות ועוד.
תגיות דפוס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה