כסף וצרכנות

אמריקן אקספרס חושפת: כך תקבלו החזר כספי כל חודש

חברת "אמריקן אקספרס" מציינת כי בחודש פברואר יוענקו למשתמשי כרטיס האשראי הטבות מיוחדות לכבוד יום המשפחה וולנטיינס דיי. במסגרת ההטבות, הלקוחות יקבלו הנחות עם הצעות לבילוי משפחתי וזוגי
מערכת ice | 
כרטיס אמריקן אקספרס (צילום יח"צ)
חברת "אמריקן אקספרס" מודיעה כי בחודש הנוכחי היא מעניקה למשתמשי כרטיס האשראי, הטבות מיוחדות בשל ציון יום המשפחה וולנטיינס דיי. על פי חברת כרטיסי האשראי, כלל הלקוחות יקבלו מגוון הטבות עם הצעות לבילוי משפחתי וזוגי, מבצעי 1+1 לאירועי תרבות שונים.
ב-9 בפברואר יצוינו שני מועדים, יום המשפחה ויום הפיצה. בעקבות כך, החליטה חברת "אמריקן אקספרס" להעניק למשתמשי הכרטיס מגוון הטבות לבילוי משפחתי, החל מהנחות בתחום האוכל, החל מ מ"פיצה האט" , "רולדין", "גולדה" ועד לרשת ההמבורגרים הידועה "אגאדיר".
גם ביום האהבה, יקבלו משתמשי כרטיס האשראי "אמריקן אקספרס" מגוון הטבות שונות, החל מנופש מרגיע באחד ממלונות ישראל ועד לקבלת הנחה במגוון חנויות אופנה ותכשיטים יוקרתיות. במסגרת ההטבות, יוכלו מחזיקי מחזיקי כרטיס CashBack Premium לצבור נקודות על כל קנייה וליהנות משיעור הצבירה המשותפת, ובכך יוכלו לצבור יותר כסף.
מלבד זאת, ציינה חברת "אמריקן אקספרס" כי שותפים לחשבון בנק אשר מצטרפים לכרטיס אמריקן אקספרס CashBack Premium, יוכלו ליהנות מעד 500 שקל החזר כספי כל חודש. אחוז ההחזר מחושב יחד וכך כל אחד צובר לפי מדרגת הצבירה הגבוהה ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה