כסף וצרכנות

מהפכה בדיוטי פרי בנתב"ג: זה השינוי שיקרה אחרי 36 שנה

ג'יימס ריצ'רדסון, שהיא זו המפעילה את חנות הדיוטי פרי לצד קבוצת היינמן בנתב"ג מאז זכייתן במכרז ב-2017, מכרה לה את 50% שלה בדרך החוצה מהדיוטי פרי אחרי 50 שנה בענף. במקביל, המדינה תגדיל את המיסוי למעשנים
מערכת ice | 
דיוטי פרי (צילום משה שי פלאש 90)

בקרוב הטיול שלכם לחו"ל לא ייראה אותו הדבר וזה יתחיל כבר בנתב"ג. משרד האוצר פירסם אמש (ראשון) להערות הציבור טיוטת צו שמבקשת ליייקר את המס על סיגריות באופן דרמט וכן טיוטת צו שמורה לבטל פטור על המס על יבוא מוצרי עישון מהדיוטי פרי.

עכשיו, זה נהיה באמת מעניין, כאשר, החברה ג'יימס ריצ'רדסון, שהיא זו המפעילה את חנות הדיוטי פרי לצד קבוצת היינמן בנתב"ג מאז זכייתן במכרז ב-2017, מכרה לה את 50% שלה בדרך החוצה מהדיוטי פרי.


 



שתי החברות הפעילו בשש השנים האחרונות את חנות הדיוטי פרי בנתב"ג בטרמינל 1 וטרמינל 3. התמלוגים שקיבלה רשות שדות התעופה עמדה על פי דה מרקר על כ-176.6 מיליון דולר בשנה, כשהחוזה הוא ל-10 שנים, 3 מהן כאופציית ההארכה המוגדרת בחוזה.

אין ספק שמלחמת חרבות ברזל פגעה אנושות בהכנסה והמפעילה של הדיוטי פרי, לה מאות עובדים בישראל תפתח את עסקיה בשוק האוסטרלי. יש לציין כי בחברה כבר נערכו לסיום הפעילות בענף הדיוטי פרי אחרי 50 שנה.
המיסוי החדש עתיד להגדיל את הכנסות המדינה בכ-400 מיליון שקל בשנה וכמובן לסייע בהפחתת כמות המעשנים בני 21 ומעלה שב-2020 עמד על כ-20.1% מכלל החברה. בישראל היו במשך שנים מספר גבוה מהממוצע בעולם של מעשנים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה