כסף וצרכנות

תעלומה ברמי לוי: מי האדם שמשלם את הקניות ללקוחות?

לקוח בשם טל מורדוך כתב: "חייב לפרגן!! עשיתי עכשיו קניות ברמי לוי, בקופה עמדו לפני כמה לוחמים שקנו בשר ועוד המון דברים לעל האש. פתאום הגיע המלאך באפור הזה ואמר שהוא משלם על הכל. אם אתה רואה את זה אני רוצה להגיד לך תודה יא מלך ריגשת אותי"
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום יחצ)
מי האדם שמשלם בימים שכאלה את הקניות לשאר הלקוחות? סניף רמי לוי במרכז היה עד למקרה של אדיבות ונדיבות כשלקוח אלמוני שילם את כל המצרכים של הקונים אחריו שהוקדשו לחיילים.
לקוח בשם טל מורדוך כתב: "חייב לפרגן!! עשיתי עכשיו קניות ברמי לוי, בקופה עמדו לפני כמה לוחמים שקנו בשר ועוד המון דברים לעל האש. איך שאחד החיילים הוציא את הכסף שאספו פתאום הגיע המלאך באפור הזה ואמר שהוא משלם על הכל ואם הם רוצים הוא יקח אותם גם לקצבייה טובה שהוא מכיר  שיהנו מהבשר. פשוט שילם והלך (קניה של כמה מאות שקלים). אם אתה רואה את זה אני רוצה להגיד לך תודה יא מלך ריגשת אותי".
 
רק לפני חודשיים מגישת רשת 13 הוותיקה סיון כהן סבן שיתפה באינסטגרם שלה סיפור מרגש במיוחד, דווקא בימים בהם המדינה שסועה בשל ההפגנות והמחאות נגד הממשלה כשמנגד תומכיה הכועסים והחצויים. דינה זאדה מירושלים שואלת מי מכיר את המלאך בתמונה שהעלתה שסייע להם בתרומה מרגשת בקניות?
אותה זאדה כתבה: "חשבתי המון לפני שאני מעלה את זה, מקווה שהמלאך שעזר לי לא יכעס, זה נטו פירגון להראות לאנשים כמה טוב ולב ענק יש לך ועוד כשאנחנו בכלל לא מכירים. אז ככה מתחיל הסיפור- בשישי הלכתי לסופר רמי לוי, אני ובעלי באים לקופה, עושים קניה ב 1500 ש"ח וכאן מתחילה הפדיחה של החיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמי לוי
    Snake 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי קונה ברמי לוי ? סחורה מתורכיה ראינו בT.V
    סגור
  • 1.
    רמי לוי
    Arik 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאות כתבה לפרגון רמי לוי.לאחר שירדו עליו על יבוא מטורקיה.פעם הוא היה בסדר.היוםיש לו הכל.בקרוב הוא יגיש מעמדות לנשיאות.
    סגור