כסף וצרכנות

השף חיים כהן מחלק ארוחות חינם - ומבקש עזרה בתרומות

השף חיים כהן שיתף סטורי שמבקש סיוע בתרומות על מנת שמסעדת 'יפו-תל אביב' שבבעלותו תוכל להמשיך ולהכין מנות אוכל לחיילים, לפצועים ולתושבי הדרום: "עובדי מסעדת יפו-תל אביב מקבוצת השף חיים כהן מבשלים כבר שבוע לחיילים, לפצועים ולתושבי הדרום אלפי מנות. כדי להמשיך ולבשל בימים אלו (הצורך גדול) אנחנו צריכים את העזרה שלכם בקניית חומרי גלם. כל סכום יעזור"
תום נחום |  3
חיים כהן מוזיאון חולון (צילום לנס הפקות)
אחרי יום היסטורי שכלל את הביקור של רישי סונאק, ראש ממשלת בריטניה, היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד קבינט המלחמה בראשות נתניהו וגנץ מתכנס להערכות מצב תכופות. בתוך כך, לצד גבורתם של החיילים שנמצאים בשטח ונערכים לקרב, נמשכת ההתגייסות בקרב הציבור הישראלי והמגזר הישראלי למען החיילים ותושבי עוטף עזה שנאלצו לעזוב את בתיהם בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר גם שף חיים כהן התגייס למטרה החשובה.
שף חיים כהן, שלצד הופעותיו בטלוויזיה כשופט ב'מאסטר שף' ו'MKR המטבח המנצח', הוא גם הבעלים של מספר מסעדות, החליט לקחת את ההתגייסות צעד קדימה, כאשר עובדי מסעדת 'יפו-תל אביב' שבבעלותו פועלת כבר שבוע על מנת להוציא אוכל לחיילים, לפצועים ולתושבי הדרום.

כעת, כהן פרסם את הסטורי של נועה אהרון, אשר פנתה לעוקבים בבקשה לגייס תרומות לטובת קניית חומרי גלם שיסייעו להכין אוכל נוסף: "עובדי מסעדת יפו-תל אביב מקבוצת השף חיים כהן מבשלים כבר שבוע לחיילים, לפצועים ולתושבי הדרום אלפי מנות. כדי להמשיך ולבשל בימים אלו (הצורך גדול) אנחנו צריכים את העזרה שלכם בקניית חומרי גלם. מצרפת לינק לתרומות, כל סכום יעזור". את התרומות ניתן להעביר בקבוצת PAYBOX בלינק הבא.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד
    ראקל 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כח כל הכבוד שתמיד נהיה מחוזקים והחיה בשלום עם עצמנו
    סגור
  • 2.
    חיים כהן
    גל 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסעדת תל אביב יפו ללא כשרות. איך מסתדר עם חיילים אזרחים שכן שומרים כשרות
    סגור
  • 1.
    אשמח לתרום
    ירון 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם האוכל כשר ?
    סגור