כסף וצרכנות

בעקבות המצב הביטחוני: רשות החשמל מודיעה על הקלות

רשות החשמל הודיעה על הקלות עבור צרכני החשמל הביתיים בעקבות המצב הביטחוני במדינה עד אשר תופקע  הכרזת המצב המיוחד בעורף
מערכת ice | 
רשות החשמל מודיעה על הקלות (צילום פלאש 90/ אביר סולטן, פלאש 90/ אורן בן חקון)
בהמשך להודעת רשות החשמל על מאמציה לגיבוש הקלות בנוגע לתשלומים של צרכני חשמל שנפגעו כתוצאה מהמצב הביטחוני מפרסמת היום רשות החשמל, בתאום עם חברות החשמל ונגה, שורת הקלות לצרכני החשמל בישראל.
עבור כלל צרכני החשמל הביתיים מודיעה רשות החשמל כי לצרכנים שלהם חובות עבר, או לחילופין צוברים חובות בתקופה זו לא תתקיים פעילות אכיפת גבייה, לרבות ניתוקים, וזאת עד לפקיעת הכרזת "המצב המיוחד בעורף" כפי שהוכרזה על-ידי שר הביטחון ואושרה על ידי הגורמים המוסמכים על פי דין. כמו כן, צרכנים אשר מתקשים בתשלום חשבונות החשמל יוכלו להגיש בקשה למתן אפשרות להסדרי תשלום מקלים וללא ריביות.
באשר לצרכנים שפונו מהישובים השונים בהתאם להנחיות פיקוד העורף, תדחה הפקה, גבייה ומשלוח של חשבונות חשמל ב- 30 ימים החל מיום 7 אוקטובר 2023. בנוסף, בכדי להקל על צרכני מת"מ (מונה תשלום מראש) תיתן חברת החשמל לצרכנים אלו קודי חירום ללא הגבלה, שיאפשרו להם להמשיך ולצרוך חשמל ולשלם עליו רק בסיום הכרזת "המצב המיוחד בעורף".
באשר למחלקי חשמל היסטוריים בעוטף עזה תבוצע דחיית תשלום החשבון ב-60 ימים מהמועד האחרון לתשלום, עבור חשבונות ספטמבר - נובמבר 2023. זאת, בנוסף למינויה של חברת החשמל כאחראית מטעם יו"ר רשות החשמל לבצע את כל הפעולות הדרושות לשם הבטחת אספקת חשמל רציפה בתוך שטחי המחלקים ההיסטוריים אשר ביקשו זאת. 
ככל שתידרש לצעדים נוספים תבחן אותם הרשות באופן שוטף ובתיאום עם חברת החשמל לישראל ונגה. הרשות ממליצה לעקוב אחר פרסומיה באתר הרשות, אמצעי המדיה והרשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה