כסף וצרכנות
רגע אחרי ראש השנה: עליית מחירים ברשתות המזון
רגע אחרי ראש השנה, רשתות המזון לא מחכות ומעלות את המחירים בקרב מוצרי הבשר, העוף והדגים
תקופת החגים עוד לא נגמרה וכבר רשתות המזון מנצלות את המומנטום ומעלות מחירים. העלייה הגדולה, ניכרת במחלקות הבשר, העוף והדגים. על פי תחקיר של "תוכנית חיסכון", ביטול מבצע שווה עליית מחירים.
הרשתות, מבינות כי אנחנו הצרכנים קהל שבוי ולכן אין בעיה להעלות לנו מחירים. בתחקרי נמצא כי הרשתות מבצעות תמחור שונה בכל יום. במסגרת הכתבה נדבקו המחירים בקרב בשר העופות והדגים שבוע לפני החג וכעת. על פי התוצאות בכל הרשתות נמצאו עליות מחירים.
הרשת המובילה בעליית המחירים היא קרפור עם עלייה של 12% במחירים לפני ואחרי החג. אחריה שופרסל עם 7%, ויקטורי עם 6%, רמי לוי עם 5% והרשת שבה נרשמה עליית המחירים נמוכה ביותר היא יוחננוף עם 2% בלבד.
עוד ב-
הנתונים שפורסמו בתוכנית חיסכון, באים הלימה גם עם סקר שערך משרד הכלכלה על הנושא. בסקר עלה כי בכל רשתות המזון העלו מחירים ישר אחרי ראש השנה. על כן, אנחנו כצרכנים מחויבים להיות במעקב על התופעה בכדי לשאוף להתנהל בצרכנות נכונה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה