כסף וצרכנות

קרפור במהלך שמעורר סערה: ההנחה למשרתי מילואים הופסקה?

הטבה של 7% הנחה בכל קנייה עד 3,000 שקל בחודש ברשתות המזון הופסקה באתר בהצדעה, אך במשרד הביטחון מבהירים כי רק הרשת הצרפתית החדשה הפסיקה את השת"פ

מערכת ice |  4
רשת קרפור (צילום shutterstock, vecteezy)
לא מעט אנשי מילואים מסכנים בימים אלה את ביטחון המדינה ומאיימים בהפסקת ההתייצבות לשירות, מלבד המתנדבים שכבר נוקטים צעדים אקטיביים של הפסקת ההתנדבות ובצל האיומים, משרד הביטחון נמצא בבעיה אחרת.
לפני כחודשיים הבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו סל הטבות חדש ומשודרג בשווי עשרות מיליוני שקלים למשרתים פעילים, אבל הכל לא הולך בדיוק לפי התכניות, על פי פרסום ב-YNET. המשרתים אמורים היו לקבל את הפינוקים שמגיעים להם דרך מועדון "בהצדעה", הדומה ל"חבר" של משרתי הקבע. אבל כבר מספר שבועות שהכניסה לאתר חסומה עבור משרתים רבים, משום שהם לא זכאים לכך לכאורה בשל אי התייצבות לשירות לאחרונה.

מדובר גם במשרתי מילואים כלוחמים בתעסוקות מבצעיות ביהודה ושומרון בשנה האחרונה. במשרד הביטחון מבטיחים שהתקלה טופלה, אבל בדיקה נוספת מראה שעדיין החסימה קיימת. יחד עם זאת, אלו שכבר נכנסו גילו כי הטבה של 7% הנחה בכל קנייה עד 3,000 שקל בחודש ברשתות המזון הופסקה. בתקופה של לפני חגי תשרי או פסח הם זכאים ל-14% הנחה, כלומר קרוב ל-500 שקלים הנחה בחודש, אך כעת הם לא יהיו זכאים לכך.
ממשרד הביטחון נמסר ל-YNET בתגובה שרק קרפור ורשת יינות ביתן שתחת בעלותה, הפסיקו את ההתקשרות. "משרד הביטחון, בשיתוף מועדון בהצדעה וצה"ל, פועלים כדי להיטיב עם אוכלוסיית משרתי המילואים. שיתוף הפעולה של מועדון בהצדעה עם רשתות מזון גדולות נמשך והמועדון פועל להרחיבו לרשתות נוספות. רק החודש, היקף הרכישות ברשתות המזון גדל ב-12%, לצערנו, רשת אחת החליטה משיקוליה להפסיק את שיתוף הפעולה ב-15 באוגוסט". קרפור לא הגיבה לדברים
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רק כחול לבן - קרפור נתנו עוד סיבה מצוינת
    דניאל 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גילוי נאות - לא ציפיתי להרבה מרשת אירופאית - צרפתית. (כמובן צריך לוודא שזה נכון...) ואז תודה רבה שהקלתם עליי את ההחלטה לגבי המקומות בהם לא אקנה.
    סגור
  • 3.
    רעיון מעולה, מי שמסרב לשרת לא יקבל את ההטבות המגיעות
    אלי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למי שכן בוחר לשרת, צעד לגיטימי לחלוטין.
    סגור
  • 2.
    קרפור
    Ruth 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל אחיזת עיניים, תעשו קניות ברשתות ישראליות. מבטלים הנחה למשרתי מילואים בסדר תחרימו ואל תקנו אצל האנטישמים.
    סגור
  • 1.
    מסרב לשרת ורוצה הטבות חחח
    נו 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שלא רוצה לשרת לא מגיע לו הטבות פשוט מאוד
    סגור