כסף וצרכנות

וולט מציעה שירות חדש: אלה המוצרים החדשים שתוכלו להזמין

מעכשיו גם בגדי ים מזמינים באפליקציה, עם חודשי הקיץ, משיקה Wolt לראשונה בישראל את האפשרות להזמין בגדי ים, משקפי שמש ומוצרים נלווים נוספים במשלוח מיידי דרך האפליקציה
מערכת ice | 
וולט (צילום shutterstock)
אפליקציית המשלוחים Wolt משיקה השבוע שיתוף פעולה עם 5 מותגי בגדי ים, ציוד ספורט ומשקפי שמש, אשר מצטרפים לאפליקציה כחלק מההיצע המגוון של הפלטפורמה. כך שלראשונה ניתן יהיה להזמין בגדי ים במשלוח מיידי של כחצי שעה. בין המותגים שניתן יהיה ליהנות מהם במשלוח מהיר ומיידי: מותג בגדי הים וההלבשה התחתונה המחטבת זוהרה; Matchy Match המציעה בגדי ים תואמים לאימהות ולילדות; Le Pelota, חנות הפוצ'יוולי הראשונה בישראל המציעה בגדי ים, ציוד כדורעף, כדורגל, כדורסל ויוגה.
כמו כן, גם מותג הכפכפים המוכר Havaianas ו- 9to5, מותג משקפי שמש תל אביבי המציע מגוון עיצובים. ההתרחבות לראשונה לתחום בגדי ים מגיעה כחלק מהרחבת היצע החנויות באפליקציית Wolt, וכסנונית ראשונה בתחום האופנה.
י
שראל אברהמי, מנהל הריטייל, Wolt ישראל: "בעידן בו הביקוש למוצרים זמינים במשלוח מיידי הולך וגדל, אנו שמחים להרחיב את ההיצע של וולט ולצרף למגוון החנויות באפליקציה גם בגדי ים ואביזרי קיץ, במשלוח של כחצי שעה עד הבית או חוף הים. הטכנולוגיה הייחודית של וולט והמשלוח המיידי מאפשרים לנו להציע לצרכנים ולצרכניות בישראל חוויית קנייה נגישה ויעילה יותר, וזוהי בהחלט סנונית ראשונה לקראת אפשרויות רבות בהמשך הדרך".
דנה רפפורט, מנכ״לית זוהרה: ״אנחנו מתרגשות מאוד להיכנס לאפליקציית וולט ולהביא את בגדי הים, המחטבים ושאר המוצרים האיכותיים שלנו במשלוח מיידי של כחצי שעה. וולט תאפשר לנו לספק חווית צריכה מצוינת ללקוחות הקיימות שלנו וגם להגיע ללקוחות חדשות ולהגדיל את התפוצה שלנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה