כסף וצרכנות

בשורה רעה לחובבי הקפה: נספרסו מעלה את המחירים בישראל

נספרסו הודיעה כי היא מעלה בכ-5% את מחירי קפסולות הקפה בישראל לצרכן הפרטי: "החברה מתמודדת עם ההתייקרויות לנוכח האינפלציה,  אשר משפיעות באופן עקיף וישיר על שרשרת הערך שלנו. עדכון זה נעשה במטרה להמשיך ולהציע קפה איכותי"
מערכת ice |  1
סניף הבוטיק של נספרסו (צילום אנטולי מיכאלו)
בצל האינפלציה בישראל ועליית המחירים הבלתי פוסקת, גם הקפסולות של הקפה עומדות להתייקר, זאת לאחר שנספרסו, החברה הפופולרית והגדולה בעולם, תעלה את המחירים שלה בישראל לצרכן הפרטי בכ-5%. כך פורסם היום (שני) ב"ישראל היום".
הסיבה להתייקרות על פי החברה היא העלייה במחירים של מוצרי הגלם שלה. בהודעה שהוציאה נספרסו ללקוחותיה נכתב כי "מזה תקופה ארוכה שהחברה מתמודדת עם ההתייקרויות לנוכח האינפלציה, מחירי התשומות ועלויות התפעול, אשר משפיעות באופן עקיף וישיר על שרשרת הערך שלנו".
עוד נכתב בהודעה של ענקית הקפה ללקוחותיה, שייאלצו כאמור לשלם מחירים גבוהים בכ-5% ממה שהם רגילים לשלם היום, כי "מטרתנו היא לשמור על מחירי מוצרי הקפה יציבים, ובהתאם לכך למעלה מעשור נמנענו משינוי המחירים בישראל".
"עם זאת", סיכמה נספרסו בהודעה ללקוחות: "בשל הסיבות שפורטו, אנו מעדכנים את מחירון תערובות הקפה ל-original ן ו-Vertuo. העדכון הוא בשיעור של כ-5% בממוצע. עדכון זה נעשה במטרה להמשיך ולהציע קפה איכותי וממקור בר קיימא וכן שירות ברמה הגבוהה ביותר, כפי שלקוחותינו מצפים מאיתנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלויות חורי הגלם והשילוח נמצאות בירידה
    א.ס. 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד חברה שהחליטה לקפוץ על גל ההתיקרויות, מעניין אם בעוד חצי שנה יורידו את המחיר בחזרה. תנו לי לנחש, לא!
    סגור