כסף וצרכנות

מאפיית אנג'ל ניצלה מקריסה? הבעלים מתקפל מול החרדים

לאחר החרם החרדי, ירון אנג'ל, מבעלי חברת אנג'ל הגיע יחד עם יו״ר הדירקטריון עמר בר לב להשתתף בניחום אבלים אצל בני משפחת הרב אדלשטיין שהלך בשבוע שעבר לעולמו בגיל 100. השניים הגישו מכתב התנצלות ארוך לגבי הנעשה בהשתתפות במחאה מול בית הרב: "מודה ועוזב ירוחם", החברה מסרה ל-ice: "החברה היתה רחוקה מלקרוס"
מערכת ice |  13
ירון אנג'ל ועמר בר לב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, הדס פרוש, אביר סולטן)
הסוף לחרם הגיע? בצל הנזק הקשה שחוטפת אנג'ל בעקבות החרם שהוכרז נגדה בחברה החרדית אחרי המחאה בה השתתף מנכ"ל ענקית המאפיות עומר בר לב מול ביתו של אחד הרבנים החשובים בישראל גרשון אדלשטיין ז"ל שהלך לעולמו השבוע, סניף ברמת שלמה בירושלים נסגר, אבל ייתכן והוא אחרון כי בעלי הרשת החליט לפעול.
לאחר החרם החרדי, ירון אנג'ל, מבעלי חברת אנג'ל הגיע יחד עם יו״ר הדירקטריון עמר בר לב להשתתף בניחום אבלים אצל בני משפחת הרב אדלשטיין שהלך בשבוע שעבר לעולמו בגיל 100. השניים הגישו מכתב התנצלות ארוך לגבי הנעשה בהשתתפות במחאה מול בית הרב, כאשר מי שתיווך בין הצדדים כדי להגיע להבנות והפסקות אש הוא לא אחר מנשיא המדינה בוז'י הרצוג, לפי פרסום של ישי כהן.

למעשה, אפשר להבין ש‏החרם על אנג'ל הביא לנזקים גדולים למרות ההצהרות על עלייה ברווחים. לסיכום, החרם היה משמעותי מאוד ואפקטיבי מצד המגזר החרדי שהיה ממושמע.
במכתב צוין: "בחודש האחרון יו"ר הדירקטוריון של החברה השתתף כאדם פרטי ולא במסגרת תפקידו בחברה בהפגנה בבני ברק. היינו אמורים להבהיר זאת מיד לאחר קיומה ולהביע צער בשמנו. בזמן אמת חשבנו כי תגובה כזו תכניס את החברה לעניינים פוליטיים מהם אנו נמנעים כדי להיות מעורבים עשרות בשנים. דווקא שתיקה זו התפרשה כפגיעה נוספת ועל כך אנחנו מצטערים ומתנצלים מעומק הלב".
עוד נכתב: "לא הייתה כל אמירה פוגענית, או מעשה כזה או אחר מטעמה של החברה או על דעתה  של מי מהאנשים שמזוהים איתה או עם עובדיה. חברת אנג'ל מכבדת ומשרתת שנים רבות את הציבור החרדי תוך הקפדה על כשרות מהודרת ושמירה על יחסים טובים עם מגוון האוכלוסיה החרדית ומעסיקה רבים מבני הציבור החרדי. אנו מתנערים מהדברים שיוחסו לנו, מתנצלים על ששתקנו עד כה, המטרה הייתה הפוכה ולא נועדה להיות 'שתיקה כהודאה' ועל זה נאמר: מודה ועוזב ירוחם, תנוחמו מהשמיים, ירון אנג'ל".
כזכור, הסניף הנפגע הראשון של החרם בעיר הבירה, יהיה זה שמוצב בשכונה החרדית רמת שלמה ואמור להסגר בסוף החודש, כך פורסם ב-mynet ירושלים. יש לציין כי הסניף פועל כיום במרכז מסחרי ברחוב חזון אי"ש 44 בשכונה הצפונית וטרם יצאה הבהרה לגבי עתידו באופן רשמי.
 
התגובה של אנג'ל: "מיום הקמתה משרתת מאפיית אנג'ל את כלל חלקי החברה הישראלית, אשר כיום הקיטוב והמחלוקות בה קשים מאי פעם, ושמים אותה בשעת מבחן. בעת הזו, מבקשת המאפייה לעשות את שביכולתה לקירוב לבבות ואהבת חינם' החברה היתה רחוקה מלקרוס, אין אמת בפרסום וזה נמצא גם בדוחות הבורסאיים, תודה".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    איש בגרוש
    נפתלי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמר בר לב האיש הכי כושל והכי עלוב לא רק נוחותו בהפגנה אלא לאורך כל התפקידים שמלא אלא התנהגותו הנלוזה לא ניתן לקנות את הדתים וצודקים בתרומת ככרי לחם עלוב ומביש
    סגור
  • 9.
    מאפיית אנג'ל
    יוסי 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שיפטרו לאלתר את היו"ר החדש ויחזירו את המצב לקדמותו ,,,
    סגור
  • 8.
    הקאתי קצת בפה
    אודי 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 8
    זאת רק ההתחלה, השבוע בהפסקת חשמל ניתקו רק לחילונים, יהיו עוד הרבה התקפלויות כאלה.
    סגור
  • 7.
    אם אנגל הרוויחו כלכך הרבה במהלך החרם, כמו שאמרתם
    ירושלמית 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אז עכשיו אחרי שהם חזרו בתשובה אולי כדאי שכולנו נעזור להם ונמשיך לא לקנות מהם כדי שימשיכו להרוויח...
    סגור
  • 6.
    חרם לא נגמר הוא רק התחיל (ל"ת)
    יוסף 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    חכו חכו
    שמי 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 7
    זוהי רק ההתחלה עוד תראו מה הפרזיטים האלה יעשו לכם בעתיד זה היה רק היומן בעתיד יבואו הסרטים האמיתיים עוד נוכל הרבה קש בגללם אם לא נתעורר ונראה להם למה אנחנו מסוגלים
    סגור
  • 4.
    פניית פרסה
    דוד 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מה קורה במערכת של איס אתם חפרתם חודש שלם לאנגל אין נזקים אנגל מרויחה מהחרם ועוד שקרים ועוד שקרים אתם חושבים שהציבור מטומטם אשכרה לא זוכר מה אמרתם לפני דקה אפילו בדף הזה יש קידום של כתבה הפוכה שפירסמתם בידיעה שאתם משקרים
    סגור
  • 3.
    החרם נמשך כל עוד הסמולני לא מפוטר (ל"ת)
    ניר 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 2.
    שפן
    באר שבע 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עמר השפן אמרנו איש חלול ,היה מפקד סיירת ,אז היה
    סגור
  • פשיטת רגל יותר טוב? (ל"ת)
    אי 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מודה ועוזב ירוחם
    בוה 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    13 1
    דם חרדים אינו הפקר
    סגור
  • איזה דם? ראית פעם טיפת דם של חרדי נשפכת? (ל"ת)
    אסף 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • מאוחר מידי (ל"ת)
    אביבי 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור