כסף וצרכנות

יצרנית נוספת מעלה מחירים: ממתי תשלמו יותר במסעדות?

יוניליוור מודיעה גם היא על עדכון מחירי המוצרים כלפי מעלה, כאשר תחתיה מספר מותגי מזון מובילים. ההודעה מצטרפת להודעות של תנובה, שטראוס ויצרניות נוספות
איתן לויטס | 
עליית מחירים במסעדות (צילום unsplash)
ענקית המזון יוניליוור שתחתיה פועלת תלמה, הודיעה הבוקר (ראשון) שהמחירון שלה יעודכן החל מתאריך ה-1 ביולי. מיוניליוור נמסר שמדובר בעדכון שרלוונטי לשוק המוסדי בלבד (מסעדות ובתי מלון), וכי לא בוצעה עליית מחיר לשוק הקמעונאי.
בין המוצרים שמייצרת יוניליוור נמנים כמובן דגני הבוקר של תלמה, ובנוסף אליהם מוצרי המזון של הלמנ'ס, גלידות שטראוס, בייגל בייגל, מגנום, פתית, קורנטו, קנור, וכן השוקולד "קליק".
אולם ל-ice נודע כי המוצרים שיתייקרו הם רק מוצרי מזון, רטבים ותבלינים שמיועדים למסעדות, בתי מלון ועוד לקוחות מסחריים. העלייה תחול בשיעור ממוצע של 7.5%.
ההודעה של יוניליוור מגיעה בתוך גל עליות מחירים, שמגיע כמובן בעיקר למחירי המזון בסופרמרקטים. על פי עדכון המחירים של מוצרי המזון שנמצאים בסל המוצרים המפוקח, מחיר הלחם יעלה ב-4.9%. מחיר הלחם האחיד המפוקח כיום עומד על 6.7 שקל, לאחר העלייה מחירו יעמוד על 8.3 שקל. גם הלחם הלבן שנמצא בסל המפוקח יעלה. מחירו היום הוא 5.2 שקל ולאחר העלייה מחירו יעמוד על 6.10 שקל. 

לפני כן, חברת הגלידות "בן אנד ג'ריס" דרשה מרשתות השיווק לעלות את מחיר מוצריה בעד 15%. העלייה הגבוהה והמשמעותית ביותר תחול על קופסאות הגלידה הגדולות והנצרכות ביותר והיא תכנס לתוקף בתחילת החודש הבא
מוקדם יותר, תנובה הודיעה על עדכון מחירוני מוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4%. בנוסף, לראשונה מזה כ-15 שנה, יעודכן מחירון מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%. המחירונים המעודכנים ללקוחות יכנסו לתוקף ביום חמישי, 1.6.2023.
ובנוסף אליה, שטראוס הודיעה כי תעלה מחירים בחלק ממוצריה בשיעור ממוצע של 1.4% ויכלול עליה מקסימלית של עד 6% למוצר בודד. עדכון המחיר יתבצע על מוצרי עלית: קפה נמס ,קפה מיובש בהקפאה, קפסולות, חטיפים מתוקים, ספלנדיד, צ'יטוס, תפוצ'יפס ושמן זית יד מרדכי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה