רכילות עסקית

יוניליוור ואסם במהלך מפתיע: יתרמו כ-900 אלף ש"ח לציבור

חברת המזון "אסם" וחברת המזון "יוניליוור" יתרמו מוצרי מזון בסכום שמגיע לכ-900 אלף שקל לארגון "לתת" במסגרת הסדר פשרה כנגד שלל טענות נגדם. החברות לא יודו בטענות נגדם
מערכת ice | 
יוניליוור (צילום freepik, istock)
חברות המזון "אסם" ו"יוניליוור" יתרמו מוצרי מזון, בנפרד, לארגון "לתת", כל אחת תתרום סל מוצרים בסך כ- 900 אלף שקל. כך עולה ממספר בקשות לאישור הסדר פשרה שהוגשו לבית המשפט המחוזי בירושלים. הבקשות אושרו לאחר  שנטען שהחברות הפחיתו את משקלם של חלק ממוצריהן ללא גילוי נאות לצרכנים.
אחת הטענות נגד יוניליוור היא כי החברה הפחיתה ללא גילוי נאות את משקלם של מוצרי מותג השוקולד "קליק". הצדדים פנו לגישור שבסיומו הגיעו להסדר הפשרה המדובר. על פי ההסדר, יוניליוור תתרום כ- 550 אלף שקל מבלי להודות בטענות שעלו כנגדה.
במקביל הוגשה עוד בקשה לאישור פשרה נגד חברות יוניליוור ואסם יחדיו. עניינה של בקשת האישור בטענה לפיה יוניליוור ואסם הפחיתו ללא גילוי נאות משקלם של מוצרים שונים. בעניינה של יוניליוור – דגני הבוקר ברנפלקס במשקלים של 375-410 גרם ובעניינה של אסם - סדרת דגני המותג FITNESS במשקלים 350-355 גרם.
שתי החברות לא הסכימו להודות בטענות אך לאחר הליך גישור הם הצליחו להגיע לפשרה. כחלק מהפשרה, שתי החברות לא יודו בטענות נגדן ושתיהן יעניקו הטבה בדרך של תרומת מוצרים. יוניליוור תתרום לארגון לתת מוצרים בשווי כ- 220 אלף שקל ואסם תתרום מוצרים לארגון לתת בשווי כ- 100 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה