כסף וצרכנות

בנק מזרחי טפחות במהלך מנצח? הטבות חדשות ללוקחי משכנתאות

בהודעה ברשתות החברתיות נמסר מטעם הבנק: "רק במזרחי טפחות מבינים את החשש שלכם לקחת משכנתה בתקופה זו, ומאפשרים לכם לקחת משכנתה בקצב שלכם גמישות בהחזרים החודשיים, דחיית החזרים בהתאמה אישית, ריבית על המינוס עלינו בשנה הראשונה"
מערכת ice |  1
משה לארי מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (צילום יחצ-אבשלום ששוני, מערכת אייס)
בעוד שהבנקים המתחרים סוגרים סניפים, מצמצמים את מערך השירות האנושי ומגדילים את השימוש בבוטים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להעמיק את הובלתו בשירות האנושי, המשלב באופן מיטבי ערוצים דיגיטליים מתקדמים, לטובת הלקוחות. בלי קשר לכך, הבנק יוצא במהלך לסיוע במשכנתאות.
בהודעה ברשתות החברתיות נמסר: "רק במזרחי טפחות מבינים את החשש שלכם לקחת משכנתה בתקופה זו, ומאפשרים לכם לקחת משכנתה בקצב שלכם גמישות בהחזרים החודשיים, דחיית החזרים בהתאמה אישית, ריבית על המינוס עלינו בשנה הראשונה".

 יש לציין כי שוק הנדל״ן קפוא כבר מספר חודשים אז אם לפנינמספר ימים ראינו שגביית המסים מהענף ירדה במיליארד שקל בחודש הרי שהיום מצטרף הנתון על ביצועי המשכנתאות. מנתוני בנק ישראל עולה כי בחודש אפריל נילקחו משכנתאות בהיקף כספי של 4.6 מיליארד שקל בלבד וזה נתון שפל של לא מעט שנים. 
באופן עקרוני המערכת הבנקאית מכבידה כרגע על עולמות החיתום במשכנתאות בעיקר בגלל הריבית הגבוהה שגורמת לציבור לשלם יותר, הרבה יותר מידי חודש וזה אומר שמי שהשכר שלו אינו יכול להכיל את הריבית הגבוהה נפלט מהשוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבודה בעיניים
    אילן 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים, בנק עלוב עם עמלות של רודפי בצע
    סגור