כסף וצרכנות
חברת הקורקינטים ליים חוטפת: תפצה לקוחות ב-3 מיליון שקל
חברת הקורקינטים ליים תפצה לקוחות ב-3 מיליון שקל, לאור פשרה שהושגה בינה ובין לקוחות שתבעו אותה, בטענה שהם מתקשים לנעול את הקורקינטים בסיום השימוש, גם כאשר אלו עומדים בתוך תא החנייה הייעודי, ובעקבות כך הם מחויבים שוב ושוב בסכום כסף עודף
לפני כשנתיים הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל־אביב תביעה נגד חברת הקורקינטים ליים על ידי שני רוכבים צעירים שעשו שימוש בקורקינטים השיתופיים של החברה, וטענו כי הם מתקשים לנעול את הקורקינטים בסיום השימוש, גם כאשר אלו עומדים בתוך תא החנייה הייעודי, ובעקבות כך הם מחויבים שוב ושוב בסכום כסף עודף על זה שהיו צריכים לשלם מלכתחילה, שלא באשמתם.
כמו כן, הם גילו כי החברה לא מפעילה שירות המאפשר ללקוח ליצור קשר כדי לסיים את הנסיעה כאשר הדבר לא מתאפשר דרך האפליקציה, בניגוד להיתר שקיבלו מעיריית תל־אביב. כעת, שנתיים לאחר שהוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית, הגיעו שני הצדדים לפשרה, כך על פי דיווח אתמול (שני) ב"וואלה".
עוד ב-
בסופו של דבר, אחרי הפשרה לה סירבו תחילה בליים שעדיין צריכה לעבור את אישור בית המשפט, תפצה חברת הקורקינטים את הלקוחות בסכום של 3 מיליון שקל, זאת באמצעות זיכוי בדמות דקות שימוש בקורקינטים. במקביל, נראה שהחברה לומדת את הלקח והיא פתחה מוקד טלפוני להענקת שירות במקרים של תקלות מסוג זה ובנוסף הוסיפה אפשרות לפנות לשירות הלקוחות של חברה מהאפליקציה עצמה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה