כסף וצרכנות

ברקת מזהיר את הרשתות הגדולות מעליית מחירים בפסח: "דיר בלאק"

שר הכלכלה עדכן בישיבת הממשלה כי צפוי גל עליית מחירים לקראת פסח והזהיר מפני השלכות המהלך: "יש מי שרוצה בחסות האירועים להעלות מחירים". ראש הממשלה חיזק את דבריו: "אין הצדקה לנצל את עליות המחירים"
דוד זולדן | 
ניר ברקת (צילום אתר הכנסת)
שר הכלכלה, ניר ברקת, הזהיר היום בישיבת הממשלה כי צפוי גל עליית מחירים לקראת פסח: "אני זימנתי אליי את כל הקמעונאים הגדולים במשק בימים הקרובים ואני הולך להגיד להם: 'דיר בלאק' למי שינצל את ההזדמנות להעלות מחירים. אנחנו נפעל נגדם. יש מי שרוצה בחסות האירועים להעלות מחירים בלי שישימו לב, ערב פסח להכביד על אזרחי ישראל", אמר ברקת בלהט.
ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטרף לדבריו ואמר כי: "אין הצדקה לנצל את עליות המחירים לפני פסח", שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הבהיר: "נפעל יחד למנוע את זה". ברקת מצדו המשיך וטען כי "יש לנו תכנית במשרד הכלכלה שתפתח את השוק לייבור חופשי ותכניס תחרות ורשתות בינלאומיות לפי מתווה שמה שטוב באירופה טוב בישראל. לצערי ביותר מידי משרדים פקידים מעמיסים עלינו בירוקרטיות בלתי סבירות. זה הזוי. במקום שמשרדי הממשלה יסייעו לי במהלך של הורדת יוקר המחייה, הם רק מפריעים וחוסמים. זה בלתי מתקבל על הדעת. ראש הממשלה, אנחנו חייבים לטפל בזה. זו הבטחת בחירות שלנו".
ראש הממשלה נתניהו הבהיר לברקת ואמר כי: "יש לך גיבוי ממני. אני מבקש ממנכ״ל משרד רה״מ להיכנס לפרטים ולוודא מי הפקידים שמפריעים ומונעים כניסה של ייבוא חופשי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה