כסף וצרכנות

שופרסל מחרימה את יוניליוור? שלא יספרו לכם אגדות

שופרסל תחזיר את מוצרי יוניליוור למדפיה, בתחילה דרך רשת יש חסד שבבעלותה ונמצאת בערים החרדיות. לפי הערכות בשופרסל יבחנו כיצד הציבור החרדי יספוג את עליית המחירים הרחק מהתקשורת ומשם יעברו לציבור הכללי
מערכת ice |  1
שופרסל (צילום pexels)

יוניליוור עומדת לחזור למדפי רשת יש חסד שבבעלות שופרסל. לפי פרסומים, הרשת החרדית חזרה להזמין את מוצרי יוניליוור והעלתה את מחיריהם בשיעור של עד 15%. זאת בזמן ששופרסל עצמה מנהלת בימים האחרונים מו"מ מתקדם עם יוניליוור על חזרתה למדפי שופרסל במגזר הכללי, עד כה ללא הסכמות.
חרף חזרתה הצפויה למדפים, יוניליוור לא מתכוונת לסגת מהדרישה להעלאת המחירים החדה, ואילו שופרסל, שאישרה עד כה התייקרויות של עד 5%, חוששת מפריצת הרף שסימנה, ולכן בחרה לערוך מעין ניסוי בדמות החזרת יוניליוור דרך "יש חסד", הפועלת הרחק מעיניי הציבור הכללי ובלב הציבור החרדי שבאופן טבעי פחות מעורה במתרחש ובחדשות הכלכליות.
המהלך אמנם יגיע לרשת יש חסד החרדית, אך במידה והמהלך יצליח הוא יגיע לפתח הצרכן הכללי. סביר להניח שגם ברשתות המזון המתחרות יעקבו מקרוב במתרחש ברשת החרדית וינסו להתחקות אחר שופרסל בהקשר הזה ולאשר את העלאת מחירי מוצרי יוניליוור. במקביל לכך, שופרסל, העלתה את מחירי המותג הפרטי של הרשת ונמנעו מהצהרות רשמיות. לפי מקורבים ברשת העבירו מסר כי לא יאשרו העלאות מחירים לספקים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוב פעם אנטישמיות נגד חרדים ??? (ל"ת)
    אסף 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור