כסף וצרכנות

גיא לרר חוטף מההסתדרות: "השמחה מהפסדי יוניליוור מזעזעת"

אליעזר בלו, יו"ר הסתדרות המזון והפרמצבטיקה יוצא נגד מגיש 'הצינור': "אולי לא יודע או שמתעלם שיוניליוור ישראל מעסיקה אלפי עובדים בישראל. מפעלי היצור שלה נמצאים בפריפיריה"
מערכת ice |  9
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
יו"ר הסתדרות המזון והפרמצבטיקה בישראל, אליעזר בלו, יוצא בביקורת חריפה ביותר היום (רביעי) נגד מגיש תכנית 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר, לאור החרם שהוא מקדם נגד חברת המזון יוניליוור. בכך, נראה שההסתדרות לא נותנת יותר מדי גב למגיש.
בלו כתב בין היתר בפוסט הזועם שפרסם: "אני קורא את קריאות השמחה של גיא לרר על הפסדי חברת יוניליוור ומזדעזע. גיא לרר אולי לא יודע או שמתעלם שיוניליוור ישראל מעסיקה אלפי עובדים בישראל. מפעלי היצור שלה נמצאים בפריפיריה".
בלו הסביר מדוע יש פגיעה בעובדים: "הקורנפלקס והכריות מיוצרים בערד, הגלידות מיוצרות בעכו, הממתקים והבייגלה מיוצרים בצפת. אז לפני שאתה יוצא בחרמות תחשוב על אלפי העובדים המסורים של החברה".

רק אמש השמיע לרר מסר מלחמתי למדי כאשר כתב בעמוד הטוויטר שלו: "הבאסה היחידה בסיפור יוניליוור ועכשיו תנובה זה המכולות הקטנות שאין להן את יכולת ההתנגדות של הרשתות. עסקים משפחתיים בהיקפים מאוד מצומצמים ודווקא שם המחירים עולים. הלוואי והיה איזה רעיון איך לאגד את העניין כי זה באמת לא מגיע להם".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אז אולי נשאל את העובדים, אם קיבלו העלאה בשכר?
    משה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מה מדבר אדוני יו"ר ההסתדרות ללא יודע מה? על מה אותן חברות ענק, בוחרות להעלות את המחיר? כדי להעלות את שכר עובדיה המסורים לדבריך? או כדי למלא את כיסה של החברה ומנהליה?! איך אפשר שבכל פעם, שזז משהו בעולם, המחיר עולה? איך אפשר להעלות מחיר, להפחית בתכולת המוצר באריזה, ועוד להפוך את זה ללגיטימי? מישהו ביקש לדוגמא, להוריד את תכולת הביסלי, מ70 גרם בשקית, ל55, או 60 גרם בשקית? על מי אתם מנסים לעבוד? בושה וחרפה, במיוחד אתה, אדון יו"ר ההסתדרות למה שזה לא יהיה!
    סגור
  • 8.
    הבעיה
    שרי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה שהפועלים במפעלים בפריפריה מרוויחים שכר נמוך וכל הרווחים והבונוסים השמנים הולכים להנהלה שיושבת בחו"ל
    סגור
  • 7.
    ההסתדרות צריכה לשמוח שלרר מצליח
    ירושלמי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לעזור לעובדים במחירים המופקעים של יוליבר בא ההסתדרות ומגוננת עליהם. אולי יש לראשי ההסתדרות אינטרס ביוליבר שהם מגוננים עליהם. תמוה. ההסתדרות כוף מיותר ואף מזיק לכלכלה ולמשק. טוב אם תעלם מהעולם ושהקואלציה החדשה תסלק אותה. יש לקואליציה גיבוי מהעם
    סגור
  • 6.
    לא הבנתי
    דון קיחוטה 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר בין אחפי המשפחות שמעסיקה יוניליוור לבין משכורות העתק והדיבידנדים שרצים בתוך החברה לבין אותן משפחות שעובדות על שכר מינימום
    סגור
  • 5.
    ההסתדרות היא הסיבה העיקרית ליוקר המחייה
    עידו 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קביעויות, שחיתויות, דמי חבר שנלקחים בכפייה בלי שום תמורה, שביתות איטלקיות, סתם שביתות, ימי מחלה מסתוריים וכו' - כל החולאים במשק הישראלי באים לידי ביטוי בגוף הארור שנקרא ההסתדרות. מי יתן ויגיע היום שתקום ממשלה ותרסק את הגוף הזה.
    סגור
  • 4.
    גאי לרר חזק ואמץ
    רונן 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההסדרות שאמורה לדאוג לעובדים עדיין לא הפנימה שמה שעושה לרר זו דאגה לעובדים בהורדת מחירים . גם חברות אחרות יזהרו מהלעת מחירים . שההסתדרות תילחם על רמת השכר של העובדים שהיא ברמת מינימום
    סגור
  • 3.
    לחוקק חוק שלחברה יצרנית (ל"ת)
    אסור לייבא לפה מוצרי 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אז מה זה אומר שהיא מייצרת בפריפריה?זה נותן להם זכות
    הטמבל 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לעשוק את הצרכנים ולחלק למנהלים בונוסים גדולים,או לממן את הקמת המרלו"ג מכספי הצרכנים?האם לא היה נכון יותר להשקיע את הדיבידנד במרלו"ג?שמישהו מההסתדרות יענה לי.
    סגור
  • 1.
    חזק ואמץ, גיא לרר. העם איתך, לא עם הגזלנים הנצלנים
    אמיגו 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מי שינצל את הצרכן בצורה לא הוגנת - יחטוף ויוחרם. מי שיפעל בצורה הוגנת - יזכה.
    סגור