כסף וצרכנות

רשתות השיווק עולות שלב במלחמה ביוניליוור

שופרסל ויינות ביתן מגבירות את המלחמה ביבואנים ועל הפרק - יוניליוור. שלטים נפרסו ברחבי הסניפים של הרשתות וקראו ללקוחות לא לקנות ממוצרי היבואנית
מערכת ice |  22
יוניליוור (צילום iStock)
מלחמתם של רשתות השיווק כנגד היבואנים, המייקרים את המוצרים, עולה שלב. שופרסל ויינות ביתן תלו שלטים בסניפיהם הקוראים לא לבחור במוצרי היבואנים המתייקרים. בעוד ביינות ביתן לא התייחסו את מי היא קוראת להחרים, שופרסל הייתה תקיפה יותר ותקפה ישירות את יוניליוור.
"לקוחות יקרים, בשל אי הסכמת שופרסל לעליית מחירים, ייתכן מחסור במוצרי הספק יוניליוור", כך נכתב בשלטים שנפרסו ברחבי הסניפים של הרשת ואף פירטה את רשימת המוצרים של היבואנית. ביינות ביתן גם הציבו שילוט ללקוחותיהם בו כתבו: "לקוחות יקרים, בשל המאבק של יינות ביתן ביוקר המחיה. נסו את המוצרים התחליפיים ותופתעו לטובה".
רשתות השיווק המוחות כנגד עליית המחירים החלו לסבול ממחסור, אך במקום להתקפל, הן מנסות למצוא פתרונות לצרכנים. שופרסל החלה לפרוס מוצרים אחרים, ובעיקר מוצרי המותג הפרטי של הרשת, תוך המלצה לרכוש אותם במקום במוצרי יוניליוור.
מדובר במלחמה שעדיין בחיתוליה ורשתות השיווק לא מתכוונת להתקפל. הרשתות מנסות להתמודד עם המחסור הקרב ובא וזאת על ידי ייבוא מוצרים מקביל של המוצרים עצמם, אך גם של תחליפים לאותם המוצרים.
תגובות לכתבה(22):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    הקטנה שטח מדף (ל"ת)
    ישראלי 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    צמצום מגוון
    ישראלי 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראש ובראשונה שאפו לרשתות, דבר מאוד חשוב לצמצם להם מגוון מוצרי ליבה, דבר נוסף לבצע החזרה טובה של מוצרי ליבה של החברות האלה, הגדלת שטח מדף לספקים קטנים על חשבון יונילבר+נסטלה רק ככה מנצחים,
    סגור
  • 18.
    הגיע הזמן
    הגיע הזמן 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לנו כח עצום בתור צרכנים אנחנו צריכים לנצל אותו
    סגור
  • 17.
    רשתות השיווק ינצחו את כל היבואנים
    לדעתי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשתות השיווק רוצות להיות היבואנים .ולהגדיל את הרווחים שלהם.
    סגור
  • 16.
    שקר
    פוץ 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה אני רק רוצה לאגיד אל פסטה, איפה פסטה טעמן? במדפים? הרי זה זול?! למה אתם לא מכנסים מוצרים למדפים, אתם רק יודעים לעשות רעש וצילצול בסוף של דבר אתם גוף שמוכר מוצרים!!! לא משנה כמה תעשו מלחמה לכל דבר יש מכיר
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    אין משילות
    יורן 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היען הממשלה ? היכן המחוקקים ? דואגים לעצמם ורק לעצמם.
    סגור
  • 14.
    ישר כח
    צח 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפעם אני רוצה להודות ולהוריד את הכובע בפני רישתות השיווק בכלל וביפני שופרסל בפרט...רק כולי תיקוה שהעם המטומתם שלא יודע היתנהגות צרכנית והוא...הוא האשם העיקרי בגזלות המחירים הפעם ישכיל וישתף פעולה מלאה עם הסופרים ולא ירכוש את מוצריהם של הגנבים
    סגור
  • 13.
    אעדיף לקנות ברשתות שבהן יש חוסר במוצרים. (ל"ת)
    Raffi 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    למה רק הם?
    תומר 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה עם שאר הרשתות?נכנעו בכזאת קלות ליבואנים רודפי הבצע???או שפשוט לא אכפת להם מהלקוח?התרגלו לעשוק את הצרכנים אז שיש התנגדות סוף סוף כולם מופתעים
    סגור
  • 11.
    ואיפה שאר הרשתות?!
    שלמה 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אושר עד יוחננוף מגה רמי לוי. כבר התקפלו?!
    סגור
  • הם גם ככה זולים (ל"ת)
    קקטוס 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    מתי רשתות השיווק דאגו לנו?
    אחת, כאן בארץ 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מסע יחסי ציבור לעצמם כדואגים על יוקר המחיה ופער רווחים קטן בין קניה למכירה זה כל הסיפור
    סגור
  • אם זה האינטרס של הרשתות אנחנו במצב מצויין.
    אינטרס זה מבורך 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם זה אינטרס זה מבורך.יש עכשיו כח . צריך להצטרף אליו .בסך הכל שום חברה לא רוצה להצטייר רע . זה מרתיע . יש תמיד בעיה עם לקוחות שהם מפונקים ולא תמיד משתפים פעולה . אז עכשיו יש יותר כח.זכותה של חברה להעלות מחירים זה נכון ויתכן ויש לה סיבה . אבל אנחנו כצרכנים .והרשתות כצרכניות שמוכרות לצרכנים מותר לנו לנקוט בצעדים משלנו. אנחנו הלקוחות לא קונים בשוק ואי אפשר להתמקח על המחיר . אז מותר לא לקנות. וגם לתת לחברות להתמקח. אם זה האינטרס של הרשתות מבורך אדרבה צריך לשמר אותו. ולתת לרשתות עידוד שאנחנו איתם . בסוף נגיע לעמק השווה עם החברות.
    סגור
  • 9.
    יוניליוור (ל"ת)
    מוני 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 8.
    אנחנו איתך .נמאס מהניצול
    שרון 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם זה מלחמה אמיתית של רשתות השיווק ביוקר המחייה אנחנו איתכם . יונילוור אליי הביתה לא תיכנסו
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד לכם
    אזרחית שפוייה 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק רמי לוי נותן יד ליוקר המחייה, כשעל המדפים שלו תמצאו רק שוקולד מריר של עלית ושום שוקולד של אף אחרת אחרת. כנ"ל פסטה אוסם. ברוי לוי מעלה אדומים כל המדפים מפוצצים במותג רמי לוי (ואין לו מכל המוצרים) ואוסם. לא טעמן ולא כלום אחר. רמי לוי רק נראה תמים
    סגור
  • 6.
    החרם לעולם יצליח
    רונאל 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל ענין של אחדות העם והעם פה בכלל לא מאוחד החרם לא של הצרכנים הוא של רשת כזו או אחרת הרי מסוכן לאפשר לרשתות אחדות אז הכל בידי הצרכן הלא ממושמע
    סגור
  • 5.
    עובדי יוניליוור
    עודד 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יבנה נהגת נוסעת בפראות ברחובות נאות שמיר עם הרכב שלכם סקודה אפורה עם ילדים קטנים פחד אלוהים כל יום אני רואה את זה ושואלת את עצמי מה נסגר עם האישה הזו רחל המשוררת 8 יורדת לחניון בפראות ממול גן ילדים לא רואה בעיינים . שמישהו יעצור את הדבר הזה !!!
    סגור
  • 4.
    חחח והן בעצמם כבר העלו את מחירי המותג הפרטי
    יוני 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנו ללקוחות להחליט מה לקנות ובאיזה מחיר!!! הרשתות הם הגורם הראשון למחירים הגבוהים ולא רק היבואנים והיצרנים. מחירי ההובלה הימית ירדו מהשיא כבר ב 50%. איפה הוזלת מחירים? אצלהם מחיר שעלה מעולם לא ירד!!! ואני לא קונה לא אצל זה ולא אצל זה.
    סגור
  • 3.
    נלחמות על החדרת המותג שלהם במחיר מופקע!
    בדיחה! 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכיס שלנו לא עניין ולא מעניין אותם!
    סגור
  • 2.
    אושר עד הראשונים שהתחילו את הקרב
    אופיר 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אושר עד כבר חצי שנה מחרימה את יוניליבר. ומצליחה להביא מוצרים שלה ביבוא פרללי ושומרת על מבצעים והנחות.
    סגור
  • 1.
    משחק של יחסי ציבור של רשתות השיווק
    ש.א 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רשתות השיווק הם בעצמם הגנבים הגדולים ביותר. ולכן הם עושים תרגיל הם מגלגלים את מקור הבעיה לעבר הספקים כל זה בשעה שהם בעצמם מרווחים 200%, 300% על רוב המוצרים. הפתרון היחיד הוא להביא רשתות שיווק מחו"ל לארץ שיקבלו פטור ממכס, פטור מארנונה, ופטור ממס חברות. רק ככה מייצרים תחרות הוגנת.
    סגור