כסף וצרכנות

מקדונלדס תגיב? המתחרה הגדולה הודיעה כי תהפוך לטבעונית

בעקבות הצלחת המיזם להכנסת מנות טבעוניות לצד התפריט הרגיל בברגר קינג בדיזינגוף סנטר - הסניף יעבור למכור רק מנות מן הצומח ללא בשר למשך חודש שלם
מערכת ice |  4
ברגר טבעוני (צילום יחצ)
בפעם הראשונה בישראל: מסעדת ההמבורגרים של ברגר קינג בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, תהפוך לטבעונית בלבד למשך חודש שלם.
ההחלטה חסרת התקדים התקבלה בתום שלושה ימי פעילות של הפופ-אפ הטבעוני החדש בסניף דיזנגוף סנטר, שהכניס מנות טבעוניות לסניף התל-אביבי החשוב, לצד התפריט הרגיל. החידוש הטבעוני זכה לביקוש רב ולתורים בסניף מצד קהל הצמא למנות החדשות מן הצומח. בעקבות זאת החליטה רשת בורגר קינג להפוך את הסניף בתל אביב לטבעוני - למשך חודש שלם. במהלך החודש הקרוב ברגר קינג לא תמכור בסניף מוצרי בשר אלא רק מנות מן הצומח.

המיזם של ברגר קינג יצא לדרך בשיתוף Meat.The End, חברת הפוד טק הישראלית. בעקבות הביקוש החליטו בחברה להגדיל את ייצור אספקת המנות מן הצומח, כמו, Veggie Whopper ו-Veggie וכבר הלילה Meat.The End נכנסו לעבודה מאומצת על מנת לספק מענה לביקוש האדיר של צרכני בורגר קינג.
כזכור, הקטגוריה החדשה מציעה את מנות ה-Veggie Whopper, קציצה מן הצומח הנצלית על הגריל, שמוגשת בלחמנייה יחד עם פרוסות עגבנייה, בצל, חסה, קטשופ, ממרח איולי טבעוני בסגנון מיונז ומלפפון חמוץ. המנה תהיה זמינה בכריך (29 ₪) או כארוחת Veggie Whopper עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה (48 ₪).
מנה נוספת היא חטיפי ה-Veggie Nuggets, נגיסי נאגטס קריספיים מן הצומח, הזמינים בכמות של 6 יחידות (22 ₪), 9 יחידות (30 ₪) ו-12 יחידות (36 ₪) או כארוחת Veggie Nuggets עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה (6 יחידות ב-37 ₪, 9 יחידות ב-47 ₪ ו-12 יחידות ב-54 ₪). למנות ה-Veggie Kings כשרות רגילה בסניפים הכשרים. תחליפי הבשר יימכרו בסניפי הרשת במחיר זהה למוצרים המקבילים מן החי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגניב
    דורון 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שאני אוהב את הרשת הזאת בגלל נהרות הדם שהיא אחראית להם, אבל זה מראה שהעולם מתקדם, גם אם לאט, חעבר טבעונות. זה פשוט קורה ויקרה בעתיד ביתר שאת.
    סגור
  • 2.
    רעיון גאוני. חבל שלא יקרה גם מחוץ לתל אביב. (ל"ת)
    ענבל 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    היום הזמנתי מקדולנגס
    ניר 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האוכל הגיע קרהקולה נזלה ניסיתי להגיע לשרות לקוחות אין תגובה. אוכל 0 שרות לקוחות 0. תתביישו. בחיים לא נקנה יותר אצלכם.
    סגור
  • גם אני מפסיק לאכול שם.
    פראיירים לא חסר. 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העלו את המחירים בשקל וכולם ממשיכים לקנות שם. עם מטומטם
    סגור