כסף וצרכנות
בצל התייקרות המוצרים: סנו מציבה אולטימטום לרשתות השיווק
לאחר שאין ספור חברות הודיעו לרשתות השיווק על התייקרות של מוצרים רבים ולאחר שאותן הרשתות סירבו - חברת סנו מודיעה לרשתות כי אם לא יסכימו להעלות את המחיר, הן לא יקבלו סחורה של נייר טואלט
נושא יוקר המחייה צף לאחרונה מחדש לאחר שהיבואניות הגדולות במדינה הודיעו על התייקרות מוצרי צריכה בסיסיים החל מה-1 בנובמבר. בעקבות מחאה ענקית מצד הציבור ובעקבות הלחץ הגדול שהופעל על רשתות השיווק המובילות בארץ, רבות הודיעו כי לא יתנו יד ליצרניות ולא יעלו את המחיר על המדפים.
למרות הסירוב של רשתות השיווק נדמה כי ישנן יצרניות שלא נבהלות מהלחץ הציבורי ועל פי דיווחיה של מעיין פרתי הערב ב'תכנית חיסכון' בקשת 12 נדמה כי חברת סנו שמה אולטימטום לרשתות השיווק ואמרה כי אם לא יסכימו להעלות את מחיר נייר הטואלט שלה - הן לא יקבלו אספקה.
הדבר זהה גם עבור העלאת המחיר של מוצרי הנייר של החברה המתחרה חוגלה-קימברלי שמייצרת נייר הטואלט הפופולרי "לילי" שגם הציבה תנאי זהה לרשתו.
תגובת סנו לתכנית חיסכון הנושא הייתה כי "ההעלאות במחיר מתבצעות בתחום הנייר בלבד - תחום בו איננו יכולים להמשיך למכור במחירי הפסד, וכך גם השיח עם הרשתות - מתמקד בתחום מוצרי הנייר".
במקביל, עו"ד דוד שטרום, לשעבר הממונה על ההגבלים העסקיים, אומר כי האיומים של סנו ואחרות לא אמור להפחיד את הרשתות היות והן יכולות ואמורות לייבא מוצרים אחרים באופן מוגבל עד שיגיעו להסכמות מול החברות המובילות. כמו כן, מציין כי הצעד של סנו הוא חוקי היות ולא מדובר במוצר שעליו יש להם מונופול.
עוד ב-
הפעם האחרונה בה ראינו התנפלות ענק בסופרים על מוצרי נייר טואלט הייתה בתקופת הקורונה ובמידה והרשתות ימשיכו בסירובן - ייתכן ונראה זאת שוב בימים הקרובים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.נראה כמו התאמת מחירים בין החברות. איפה הרשות (ל"ת)דודי 10/2022/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.סנו היקרים, אתם יכולים לנגב את התחת עם הסחורה שלכםסספורטס 10/2022/23הגב לתגובה זו3 0הציבור לא יסלח לרשתות שיבגדו בו.סגור