כסף וצרכנות

מכה נוספת לכיס: זה המוצר שצפוי לזנק ב-50%

בפעם השלישית בשנה האחרונה - חברת סנו מתכוננת להעלות מחירים, עד לזינוק של עשרות מחירים לעומת המחיר ששילמתם לפני קצת יותר משנה. אלה השינויים שצפויים בסל שלכם
מערכת ice | 
התייקרות מחירים נוספת בסנו (צילום shutterstock)
מעיין פרתי מדווחת הערב בתוכנית חיסכון כי לצד העלאות המחירים שהכריזו עליהם טרה וגד הבוקר, גם חברת סנו עומדת לייקר מוצרים בפער השלישית בשנה האחרונה. לפי דיווחה של פרתי, סנו מבקשת להעלות את מחירי הנייר ב-30-20%.
חבילת נייר טואלט ובה 32 גלילים עלתה ביולי 2021 26 שקלים, בפברואר זינק המחיר ל-30 שקלים, כשאר כרגע ההתייקרות צפויה להביא את מחיר המוצר ל-34 שקלים, יותר משקל לגליל נייר אחד -עליה של 30% על המוצר.
מגבות מטבח שעלו בחודש יולי 2021 תשעה שקלים לאריזה של שישה גלילים, עלו בפברואר האחרון למחיר של 11 שקלים לאריזה, ואילו כעת מתכוננת החברה למכור את אותו מוצר בסכום של 14בשקלים - עליה של לא פחות מ-55% במוצר זה.
תגובת סנו לדיווחה של פרתי כפי שהובאה בתוכנית, "במהלך השנתיים האחרונות התייקרו העליויות בתחום הנייר  בעשרות אחוזים, כתוצאה מהתייקרות חומרי הגלם ההובלה הימית והאנרגיה. חברת סנו עשתה כל שניתן כדי לשאת בהתייקרות העלויות אך לנועכח התוצאות העסקיות ברבעון השני והמעבר להפסד כבד של מיליוני שקלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה