כסף וצרכנות

סנו מודיעה על העלאת מחירים נוספת, אלו המוצרים שיתייקרו

חברת סנו מודיעה לקמעונאים כי תייקר את מוצרי הנייר החל מה-1 בנובמבר. מדובר בהתייקרות שניה תוך כשנה
מערכת ice |  2
התייקרות מחירים נוספת בסנו (צילום shutterstock)
התייקרות המחירים מגיעה גם למוצרי הנייר. חברת סנו הודיעה כי תייקר את מוצרי הנייר שלה החל מה-1 בנובמבר ב-12%-14%. בין המוצרים שיתייקרו, פעם נוספת אחרי שהתייקרו בסוף 2021, נכללים סנו סושי מגבות נייר, מפות שולחן חד פעמיות, מפיות לאירוח ומגבונים לחיטוי.
"במהלך השנתיים האחרונות ובפרט בחודשים האחרונים, התייקרו העלויות בתחום הנייר בעשרות אחוזים, כתוצאה מהתייקרות חומרי הגלם, ההובלה הימית והאנרגיה", כך הסבירו בסנו את הגורמים להתייקרות המוצרים.
יש לציין כי בדוחות הרבעון השני של שנת 2022 סנו הודיעה על רווח תפעולי של 28 מיליון שקל ומדובר בירידה של 56% לעומת התקופה אשתקד. הסיבה העיקרית לירידה נעוצה בהפסדים בקטגוריית מוצרי הנייר של החברה בה הפסידו 12 מיליון שקל לעומת רווח של 3 מיליון שקל אשתקד.
"חברת סנו עשתה ככל הניתן בכדי לשאת בהתייקרות העלויות באופן שימנע העלאת מחיר ללקוחותיה, אך לאור התוצאות העסקיות ברבעון השני של השנה והמעבר להפסד כבד של מיליוני שקלים בתחום הנייר..." – המשיכה לנמק החברה את הסיבה להעלאת המחירים דווקא במוצרי הנייר.
בחברה ניסו להסביר כי מדובר בהעלאת המחירים המינימלית ביותר שיכלו לעשות – "עליית המחירים הינה מינימלית ואינה מגלמת את ההתייקרות הניכרת בעלויות שנרשמו בשנתיים האחרונות וכל זאת על מנת להמשיך את הפעילות בתחום הנייר מבלי להפסיד בה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סנו
    קונה אדוקה 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יותר לא נוגעת במוצר הזה. אחפש תחליפים.
    סגור
  • 1.
    על כל יצרן בארץ שמייקר מוצרים ....
    אבי 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש להביא מוצרים זולים ודומים מחו"ל שידע ויבין שתמיד יהיו לו מתחרים זולים.
    סגור