כסף וצרכנות

הכוס של ג'ורג' קלוני ריקה, וזאת הסיבה

נספרסו יוצאת בקמפיין גלובלי להגנה על גידולי קפה מפני איום שינויי האקלים. שגריר המותג, ג'ורג' קלוני: "חקלאי גידולי הקפה הם הראשונים להיפגע ממשבר האקלים"

מערכת ice | 
גורג קלוני (צילום נספרסו)
הקמפיין הגלובלי של נספרסו, שכותרתו "הגיע הזמן לחשוב מחוץ לספל, כדי להגן על הקפה שבתוכו", מציג את שגריר המותג, השחקן ג'ורג' קלוני, אוחז בכוס קפה ריקה, כסמל לסיכון העומד בפני מגדלי קפה רבים ברחבי העולם, מתוכם למעלה מ-140,000 העובדים ישירות עם נספרסו. כיום, 60% ממיני הקפה נמצאים בסכנת הכחדה, ו-50% מהאדמה המשמשת לגידול קפה עלולה להפוך ללא שימושית עד שנת 2050 עקב שינויי האקלים. זן הערביקה רגיש במיוחד לשינויי מזג האוויר.
הקמפיין מציג את העשייה של נספרסו לשמירה על חוות הקפה באמצעות חקלאות מחדשת, גישה בעלת פוטנציאל להפחית את פליטת גזי החממה הנגרמת כתוצאה מגידולי מזון, ולהגביר את חוסנם של מגדלי הקפה אל מול השפעות שינויי האקלים.
התוכנית, שהושקה בשנת 2003 בשיתוף ברית יערות הגשם (Rainforest Alliance NGO) מסייעת לשפר את התפוקה והאיכות של היבול, להבטיח אספקה ​​בת קיימא של קפה איכותי ולשפר את פרנסתם של החקלאים וקהילותיהם. בשנת 2022, Nespresso קיבלה את הסמכת ™B Corp ובכך הצטרפה לתנועה בינלאומית של 4,900 עסקים מובילי קיימות, העומדים בסטנדרטים הגבוהים של B Corp לאחריות חברתית, אחריות סביבתית ושקיפות.
השחקן ג'ורג' קלוני: "האיום של שינויי האקלים הוא אמיתי, וחקלאי גידולי הקפה הם הראשונים להיפגע. חשוב שנעצים את קהילות מגדלי הקפה כדי להקנות להן חוסן פיננסי וסביבתי, כך שהן לא רק ישרדו, אלא גם ישגשגו ויצמחו. גישה זו היא בבסיס התפיסה של נספרסו. אולם, מדובר בנושא עמוק יותר מקפה, שינויי אקלים הם לא משהו שחברה אחת או אפילו תעשייה שלמה יכולות לתקן, נושא זה דורש פעולה דחופה ונועזת בקנה מידה עולמי".
גיום לה קונף, מנכ"ל נספרסו העולמית: "עלינו לפעול כדי להגן על קהילות חקלאי הקפה ויבולי הקפה מפני השפעות שינויי האקלים. לחקלאות מחדשת יש פוטנציאל להפוך לחלק מהפתרון למשבר האקלים. מדובר בגישה שלא רק לוקחת מהאדמה, אלא למעשה מרפאת את הטבע ומחזירה לו את האיזון. אנו קוראים לגופים - פרטיים וציבוריים כאחד - לנקוט בפעולה שתביא לשינוי מוחשי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה