כסף וצרכנות

כניסה לפארק שעשועים בישראל: כמה זה עולה?

רוצים לעשות יום כיף עם הילדים, דייט רומנטי מהסרטים או סתם הרפתקה עם חברים? בילוי בפארק שעשועים יכול להתאים לכם. בדקנו כמה זה עולה, נכון להיום
מרק קגנסקי |  1
רכבת הרים (צילום unsplash)
ב19 לספטמבר, יחגוג פארק שעשועים החדש ביותר בישראל מג'יק קאס של חברת קאס גרופ, שנה לפתיחתו. מדובר גם בפארק הכי גדול בארץ (30 מתקנים), הנמצא במעלה אדומים, שנבנה בהשראת הדיסניוורלד. לכבוד המאורע, בדקנו כמה עולים כרטיסי כניסה לפארק והשווינו אותם למתחרים הוותיקים בתחום. הממצאים מפתיעים.
כרטיס כניסה למג'יק קאס בהזמנה מראש באתר הפארק עולה 100 שקלים, כאשר בקופות המחיר הוא 125 שקלים. כמו כן, באתר ישנה אופציה לרכוש כרטיס ב115 שקלים, המקנה משחקי וידאו במבצע. משלמים על שלושה משחקים ומקבלים אחד נוסף בחינם. יש לציין שהפארק סגור בשבתות וחגים. 

בדקנו את הבדלי המחירים לעומת השחקנים המוכרים בתחום - סופרלנד ולונה פארק. הופתענו לגלות שלשני הפארקים השייכים לחברת "עיר השעשועים", ישנו סוג אחד בלבד של כרטיס והוא עולה 145 שקלים. בשני הפארקים, יש פחות מתקנים מאשר במג'יק קאס: 26 בסופרלנד ו-27 בלונה פארק. מה שעלול אולי להסביר את הפער במחירים, היא העבודה שמג'יק קאס נמצא במעלה אדומים, לעומת המתחרים שלו שנמצאים בראשון לציון ותל אביב וכן עובדים בשבתות וחגים. תבלו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר משישראל שמרו את השבת השבת שמרה על ישראל
    שומרת כשרות 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די סיטי מג'יק קאס זה המקום!
    סגור